Apa Kesilapan Kita di Bulan Ramadhan

Sumber FB

Alhamdulillah kita memasuki fasa ke 2.
Berakhir sudah RAHMAH dalam 10 hari pertama Ramadan,
Kita telah tinggalkan 10 hari yang pertama..digantikan dengan MAGHFIRAH...
Marilah sama-sama kita manfaatkannya..Insya'ALLAH

Sambil-sambil itu semak juga bagaimana ibadah puasa kita...
Elakkan dari melakukan kesilapan-kesilapan di atas...
Pelihara ibadah puasa , tingkah laku dan adab kita dengan ALLAH dan sesama makhluk..
Semoga segala ibadah kita diterima..

Peti Surat ...????? Betul Ke Ni...KREATIF2x...
Jom Koreksi Diri ~ Semak Pakaian dan Aurat Kita..
BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.
Ada Orang Lain Yang Pernah Melaluinya..
Belajarlah Memaafkan Walau Kalian Terluka...
Aku Berebut Jawatan..Tapi Lihat bagaimana Umar .....Malu nyaaaaa..

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Jahirah berkata…
mmg banyak kesilapan diri...;(
lagha nya diri ni ya Allah...
syiela berkata…
mari kita memperbaikinya
izz iizza berkata…
InsyaAllah akan cuba perbaiki apa yg kurang..:)
~Cik Sweety~ berkata…
amin..moga ibadah kita diterima..insyaallah..
Natasha berkata…
nmpak je mcm remeh, tp tu lah yg silap.. tq remember me.

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...