JaNgan Lihat Yang di Atas, Tapi Lihat Mereka yang Di bawah..

Bersyukurlah sahabat.........,
dengan nikmat yang Allah SWT berikan kepada kita.
Jangan lihat kepada orang yang di atas, lihatlah kepada orang yang di bawah.
Insya Allah kita akan akan sentiasa berasa cukup dan qana'ah.

Jom KLIK untuk Join ~ Segmen : Nostalgia Ramadhan..
...Tinggal 4 Hari Lagi...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Jahirah berkata…
yup betul sesekali tengok org dibawah supaya kita bersyukur dgn apa yg kita ada n dapat...
wah ada pic iyo la kt sidebar...;)
are_lin@yu berkata…
betul tu dear..ayu sokong..bila pandang ke bawah kita akan bersyukur,kalau pandang atas kita rasa kekurangan
Rozie berkata…
sangat2 bersyukur dgn apa yg ada. Sedikit di kongsi bersama keluarga
bila pandang ke bawah kita akan rasa bersyukur sangat tapi rasa insaf datang bila melihat ke bawah
Natasha berkata…
tepat.. :) sambungan.. yg ade kt atas, lihat pulak yg paling atas yg takde sape boleh tandingi.. Allah, semoga mereka juga bersyukur dgn nikmat yg ade..
Cendol berkata…
betul kate kamu..Alhamdulillah!!
tak kaye pun tak pe asalkan cukup.
Arina Shamsul berkata…
alhamdulillah..bersyukur dengan setiap apa yang dimiliki..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...