Si Merah Jambu Yang CuTe


Dari sehari ke sehari nak masukkan n3 ni..Asik tertangguh sahaja.. Alhamdulillah akhirnya tercapai juga hajat di hati... Sebelum meneruskan ketukan taipan ni c'jai ingin mengucapkan berbanyak - banyak terima kasih pada seorang sahabat alam maya yang BuDiMaN ... Belum pernah bersua muka sekadar berkenalan di blog tetapi sahabat c'jai ini telah mengirimkan sesuatu yang begitu istimewa... Usah diukur pada nilai material yang diterima, tetapi ukhwah fillah yang terjalin itu yang lebih MAHAL dan TINGGI nilainya.. Ini yang menjadikan barangan yang di terima turut melonjak nilainya...

Benarlah kata2 Si pemilik Laman MiaDuniaku... saat terpandang barang yang diterima , bibir lantas tersenyum dan akan terus tersenyum.... kerana manisnya senyuman si Merah Jambu ini..


Terima Kasih Izan si mama mia....Percayalah C'jai sangat-sangat menghargainya...

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Unknown berkata…
Terima kasih kerana sudi terima pemberian ikhlas izan...kan izan dah kata...tak mahal tapi izan suka sbb dia kiut,....hehhe..simpan tau...sbb kita kan suka pink...walau tak ngaku tapi tgk blog ni, dah tau..tuan dia pun suka pink gak kan...
insan_marhaen berkata…
Hahaha..tergelak baca komen izan...
InsyaALLAH...c'jai akan simpan..berharga sangat2 tu...ada sentimental value gitu..wahhhh!...
insan_marhaen berkata…
Haah...comey kan...

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...