Apa Bezanya Ye....?

Apa beza ketiga-tiga ni yeee....? Kawan-kawan yang selalu adakan GA, SEGMEN dan CONTEST di blog masing-masing.... Sekadar melontar pertanyaan untuk mendapatkan maklumat tentang ketiga-tiganya dengan lebih jelas dan tepat.... Ada sebab c'jai bertanya... Harap kengkawan yang tahu boleh beri sedikit info untuk di kongsikan bersama c'jai...

Terlebih dahulu nak ucapkan terima kasih pada yang sudi berkongsi maklumat...

p/s: n3 autopublish...

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

saya baru setahun jagung tulis blog ni, tak tahu jugak nak bagi pendapat. tapi kalau SEGMEN tu selalunya untuk tambah kawan2. GA pulak blogger bagi hadiah kat blogger lain. CONTEST tu cam bertanding pastu ada hadiah. tu pendapat saya, tak tahu la betul ke tak :)
izz iizza berkata…
sy rasa GA nk bagi hadiah..CONTEST tuk pertandingan dn SEGMEN tuk join bagi tambah-tambah kawan..:)
Jahirah berkata…
GA dibuat utk bg adiah kt org,ikut lucky dan selalu syarat mudah je.

segmen dibuat utk exchange link,tmbh follower,tmbh kwn2.

contest lak pertandingan.nak masuk kena ada something utk pertaruhkan.cnth contest gambar tercomel ke.dan trend sekarang pemenang diumum berdasarkan jumlah like.

tu pada pandangan mata saya je la...hehee tataw la betul ke tak.mungkin ada yg lebih pro blh jelaskan...
p/s:saya ada cuma xdpt online...rindu...:)
azievee berkata…
Tau masuk je...x tau ape2 pung...apa pun x boleh...hehehe
Unknown berkata…
thanks atas entri ni, barulah lyla tau psal 3 istilah ni.. selepas baca komen2 di atas :)
Si Matatajam berkata…
tapi spanjang M join semua tu, cam sama ja... bergantung la pada penganjur nak bg hadiah atau tak..
Si Matatajam berkata…
nak mintak tolong undi header M.. cara2 ada kat entry melekat kat my blog. tq
Unknown berkata…
GA- mmg dia nk bg hadiah
contest-hikhik..ada hadiah gak
segmen-ish ada hadiah gak

kesimpulannya..saya pun tak tahu..hihi...
insan_marhaen berkata…
camtu keeee...? oke..oke...terima kasih seme..nampak dah sket perbezaannya... :)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...