Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan Kareem...Alangkah Bagusnye...


Ramadhan bakal datang. Alangkah bagusnya kerajinan menyemak status facebook ditukar kepada menelaah Quran.

Alangkah bagus jikalau boleh mengingati waktu tepat maghrib bkn krn lapar tapi krn takut terlewat sembahyang.

Alangkah bagusnya jika azam bangun awal diteruskan bkn kerana sahur tapi ingin mengingati Allah dalam sembahyang subuh.

Alangkah bagusnya jika semua diteruskan dalam kehidupan seharian bukan di ramadhan sahaja.

~Senyumlah~
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

CINTA UNTUK KITA berkata…
tak sbrnya nk puasa esok :)
Kakcik Seroja berkata…
Assalamu'alaikum C'jai,

selamat menyambut kedatangan Ramadhan. Semoga langkah kita sentiasa menuju ke jalan yang loebih baik. InsyaAllah. :)
Ruse Sulaiman berkata…
Betul. Semoga sama2 dpt menjalani ibadah puasa dgn sempurna. Selamat berpuasa
Unknown berkata…
blogwalking pun kene ada jdual.. slmt brpuasa.. :)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...