Lawak Suami Isteri



Hari ni nak ajak kawan-kawan senyum dan ceria-ceriakan wajah... Sudi-sudikan lah baca kisah di bawah..Semoga anda TeRsEnYuM MaNiS...

Seorang suami tua menyuruh isterinya yang juga tua pergi ke dapur....

suami : buatkan kopi untuk aku.

isterinya bagun dan menuju ke dapur.

suami : nanti dulu.ambil kertas dan pensil, tulis kopi...aku bimbang kamu lupa nanti....

isteri : tak lupa.

lima minit kemudian isteri datang membawa secawan teh...
suami
: (melihat teh) aku dah kata,kau memang pelupa.

isteri : abang minta apa tadi?

suami : (bersuara kuat) aku kata milo la !!!!!!!

p/s:Hahahahaha...agak2 kita dah tua2 sok macam ni juge ke..?

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKANLAH SAYA dengan HIKMAH,moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPISdan kerana kamu adalah saudara Saya (seagama) dan padamulah saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Tulisan Terbalik La pulaaaak....!!!!!
Tingkat 60
Tolong Cari....!
Tolong Cari...! (2)
Lawak Lepas Makan Kuih Raya..
TAHUKAH ANDA...?
Cuba Teka....???????
..: Cara-cara Nak Cover Malu Bila TERJATUH:...
FAKTA BENAR ..GEMPAR...!!!~ Ibu2 Hamil dan Pemegang Kad Kencing manis diLarang MEMBACANYA...

Ulasan

Kakcik Seroja berkata…
Kalau macam tu, bawa kopi pun tak betul juga! :)
Jahirah berkata…
hehee dua2 pelupa rupanya...pg2 baca lawak ni tersenyum...:)
Rozie berkata…
heheh sabojelah, emm mudahan kita taklah lupa seperti itu nanti.....

salam kenal dari zie,
hehe. orang2 muda sekarang kalau salah, naik kaki tangan. takut rasanya nak masuk alam rumahtangga ni.
Unknown berkata…
Kalau kita rajin berfikir dan menggunakan akal setiap masa, insyaAllah tak mudah nyanyuk.

Selalu jugak dengar cerita pasal orang yang rajin mengajar Al-Quran pada orang lain, tua-tua dia tak nyanyuk.
Cikrosecute berkata…
hahaha..memang lawaklah...CR gelihati bila baca...
Unknown berkata…
heheh..kalaulah sampai ke usia itu..sempat ker kita??
syiela berkata…
kekekke.. takmolah sampai camtu sekali

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...