Ibu Yang Tidak Lagi Bernyawa... :(




Sungguh...,
saya terharu melihat kanak-kanak ini....
Gambar di atas cukup membuat hati terjentik dengan rasa pilu...

Ada Gerammmmmmm...?

Jom Timbang Berat Blog

Membina Jati Diri..

Petua Nak Pilih Kawan...Baca Sini..!

Ada Masalah Nak Tenangkan Hati..? Teliti petua Dr.FK ni...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Kakcik Seroja berkata…
Tak boleh tengok gambar tu - sebak! :(
Ya Allah sedihnyer tgk...sebak hati ni
Rozie berkata…
Tk boleh bygkn kalau itu ank kita.. Sedih tk terkata..
syiela berkata…
sedihnya huhuhu
nn lylyn berkata…
nape leh jd cmtu..sedey nye..yg lain leh je tgk je..
Allahuakbar...kesiannya...
azievee berkata…
Sedih nyer tengok...kesian budak tu kecik2 dah kehilangan ibu...

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...