Tolong Respon Sekejap... Sekejaaaaap Jer...



Kawan-kawan c'jai yang BuDiMaN...
Mohon beri pandangan sket tentang loading blog c'jai ni....
Lama tak masa yang korang amik nak masuk sini....
Kalau ramai yang responnya kata lambat...hadoiiiii...memang benarlah bagai dikata oleh seorang hamba ALLAH ....blog ni dah berat....
Bukan apa kadang2 kot2lah masalah internet di satu kawasan tu yang menyebabkan masalah ni berlaku... sebab ada kalanya bila c'jai nk buka kekadang laju , di masa yg lain pulak, merangkak..

So kalau ramai yg kata lambat..betul lah blog ni dah tebal 'lemak'nye...
C'jai akan buat sesuatu berdasarkan respon yg diberi..tolong ye....Langkah pertama c'jai jadikan bilangan n3 untuk dipaparkan dari 3 kepada 1.. c'jai harap sangat pandangan dari kengkawan sume...

Tak lupa jg, terima kasih buat mama mia yang sudi sampaikan teguran seorang sahabat...
C'jai tak tau sape..tapi c'jai berterima kasih sangat2 pada hamba Allah ni dan jg izan...(kata2 dari lubuk hati yang paling dalam)
Teguran membina beginilah yang selalu c'jai dambakan... (◠)..

...Bersahabat kerana ALLAH...

p/s: izan...c'jai rasa brg tu dah sampai ..tp tersangkut kat pejabat pos..td tak dan nak gi tengok..tak saboooo nk gi amik...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Rozie berkata…
tak pastilh..saya ni main terjh jer..kalau lambt saya stop pastu buka kemudian pulak..
Unknown berkata…
mungkin line yg bt jd berat kot..kekadang,..izan bk blog sendiri,..sampai sudah tak keluar...hahaha....
insan_marhaen berkata…
Dulu2 blog c'jai memang berat dan sarat ..meminjam kata2 seorang rakan..cam kebun bunga..haha..bila timbang sekali berat dia 180+ daaaa... tu yang takut teralit dok wat tuto tu tuto ni tak sedar bertambah lagiii berat dia... kadang2 c'jai buka pun lambat loading..tapi c'jai fikir mungkin sbb tenet kot..line kebelakangan ni cam cik siput jek... tp takut lah org lain yg line clear pun nk buka lambat..tu yang dok tanye kengkawan tu...Terima kasih respon..
Ir Jinggo berkata…
blog lawa biasalah tu berat... hi3
Si Matatajam berkata…
Bagi M biasa ja sebab M pakai WIFi yang agak mantop kat umah.. Sebab tu tak terasa sgt kot...
umiawadah berkata…
ok je saya buka blog ni..taklah lambat...mungkin time tenet slow je kot..
Arina Shamsul berkata…
saya buka pun ok je dear..standard blog2 yang lain tu..

blog mama berat tak?hukhuk
Ruse Sulaiman berkata…
Askm c'jai.. sayalah orgnya yg kata blog c'jai susah nk masuk. Slps c'jai dah ringankan... baru boleh saya nk masuk hihi. Byk kali saya cuba sblm ni tak boleh. Blog org lain takde mslh. Tu yg saya minta tlg izan bgtau sbb tgk dia selalu mai rmh c'jai ni ;)

Inilah buktinya saya dah boleh masuk. Pjg bukan main dok ulas kat sini ;)
wani masuk ok jer..tp tgk line gak kot hihihi
saya rasa ok, tak berat sangat :)
insan_marhaen berkata…
Terima kasih semua yang sudi bagi respon ye.....
Unknown berkata…
jap nk amek penimbang timbang berat blog ni yer... hihi.. :p

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...