Yang Menyakiti dan Disakiti..

Buat insan yang mungkin pernah SAYA SAKITI  :-

Maafkanlah kekhilafanku,
saya hanyalah manusia yang jauh dari kesempurnaan...

Buat insan yang pernah MENYAKITI ku :-
Terima kasih kerana telah mengajarku erti kesabaran
& semoga dirimu tidak akan pernah merasai sakit sepertimana yang saya rasakan...

Khas buat SAHABAT2 ku :-
Mungkin di antara kita memiliki banyak jurang perbezaan,
namun tidak dapat dinafikan lagi kerana aku ingin melewati hari2 indahku
dikelilingi mereka yang bergelar SAHABAT....

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

hnahdy berkata…
Kita xkan menyakiti hati orang tapi apa yang dilakukan oleh kita tu diluar sedar kita.. kita anggap xda apa2 pun. biasa ja tapi tu la.. mungkin orang mudah terasa hati kot
Jahirah berkata…
sahabat sejati mmg sukar dicari...kdg2 kita xmaksudkan pun apa yg kita buat,tp dah tersakitkan hati org yg kita syg...
skangnie kalau ada perasaan sakit atijer jadi dendam.bahayakan kak?tgk berita2 bunuh sbb dendam disebabkan mulut badan binasa..harap Allah jauhi kita dr sakitkan hati org
saya minta maaf kot2 ada penah skitkan hati akak hehe..*tetiba*
Tie HT berkata…
sebenarnya kita tak nak sakitkan hati org tapi kadang2 kita tak sedar ada org sakit hati n tak puas hati..moga takde orang terasa hati dengan ku..nice en3 :)
syiela berkata…
kdg2 kita tak bermaksud nak sakitkan hati org tapi tu la.. kdg2 miss communication
Fiza Rahman berkata…
Sahabat...untuk selamanya ☺☺
sal ya berkata…
sama2lah kita saling maaf-memaafi.
Zana Adieyza berkata…
mmg sukar mencari sahabat yg benar2 boleh berada di sisi kita di saat senang dan susah..

Si Matatajam berkata…
Semoga persahabatan kita Di alam maya ni berkekalan ya CJai..
mama aryan berkata…
semoga persahabatan kita ni kekal kan..walapon bersahabat di alam maya je.x penah bersua muka..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...