Jawapan Teka-Teki Semalam..

Assalamualaikum....!
Semalam C'jai ada bagi teka teki kan..Mai Jawab Teka Teki......saja je la suka2 nak rehatkan minda...
Ni La antara kengkawan yang sudi jawab teka teki tuuu...



Jawapan :
Sebab tak hujan..


 Ramai pulak yang betui jawab... Dah la tu cepat pulak dapat menekanya..Hmmmm....memang bijak-bijak belaka kengkawan blogger C'Jai ni... Tahniah pada semua...Tapi lagi sekali ulang takde hadiah ek.....Jangan tuntut plak ngn C'jai hadiahnya hehe..
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Unknown berkata…
nak hadiah jugaaaaaaaakkkkkkk...hihiihihih...
TiranaAduka berkata…
Assalamualaikum,
Berteka-teki sis.. Santaikan minda..
Kakcik Seroja berkata…
Kawan-kawan maya kita memang ramai yang cerdik pandai. :)
mama aryan berkata…
saya teka pun betoi??hehe..biasa saya tak pandai jawab teka-teki ni..
Cik Rose berkata…
Tahniah pada pemenang teka teki walaupun tiada hadiah :) hihihi
Jahirah berkata…
ada teka teki ke...wah terlepas la nak cuba jawab...hehee
Madam iEeDaZ berkata…
ala...terlewat berBW ..terlepas peluang nk main teka2..huhu
Masya berkata…
hihihihi saje suke² teka...
Unknown berkata…
nak jugak adiah..
tak kira !!
saya dah terlepas teka teki ni :)
Si Matatajam berkata…
Tak dak hadiah takpa janji kita berseronok..betoi tak,,,hi hi..
tu la lama xsinggah sini rupanya ada teka teki
TiranaAduka berkata…
nak soal anak ta dgn teka teki nilah

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...