Terima Kasih Mendoakan.....

Terima kasih saudara2 yang sudi mendoakan saya sempena hari yang bersejarah dalam hidup ini pada tanggal 29 September tempoh hari....Inilah tarikhnya di mana saya di bawa ke dunia dengan susah payah,dan berkorban nyawa oleh seorang yang saya panggil emak... Betapa debaran jantung seorang abah untuk menyambut seorang lagi kehadiran puterinya... Sesungguhnya saya berhutang jiwa dengan seorang ibu terhutang budi pada seorang abah...
Al Fatihah untuk emak... Al Fatihah untuk abah..

Saya paparkan beberapa ucapan,doa dan ingatan yg di ambil dari FB...Maaf printscreen kurang memuaskan... kalau sudi, Klik pada gambar untuk lebih jelas..

Ingatan dari saudara2 dan anak buah .....
Ingatan dari kawan2 lama..Kawan2 di bangku sekolah dulu..

Kawan seperkerjaan...
 

Anak2 didik....

Jiran-jiran....hehe..
 
 
Rakan2 FB yang tak pernah bersua muka...
 
 
Juga kengkawan Blogger
 
Iman
 Puteri Ika
 
 Che Rossli
 
 Asiah Yusro
 

♥♥Teristimewa......♥♥

 
Encik zauj terchenta.....simple saja ucapan..tapi membawa maksud yang sangat mendalam untuk diri saya... 
 
Syukran Jazilan buat semua....Semoga Allah memberkati hidup anda ....
 
p/s: Macam2 panggilan dan gelaran saya...hehe..
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

izz iizza berkata…
ramainya yg bagi ucapan..best camni..:)
sal ya berkata…
wlaupun hanya ucapan tp ingatan mereka tu b
Kak iman berkata…
kak zai iman sedih plak bce smbil dengar lagu bckgrd akk..atoi air mata jgn lah turun pepagi nh
aizu's life berkata…
bdai c'jai ke.. sori, xtau..
anyway, hepy belated bday.. smoga hari2 mendatang sentiasa dlm keredhaanNYA.. amin..
mama aryan berkata…
ramainyer peminat yg bagi ucapan..pemes rupanya akak nih..hehe
IntaNBerliaN berkata…
alhamdulilah.. ramai yg bagi ucapan n sayang akak :)
ramainya peminat datang wish birthday akak :)
syiela berkata…
ramainya yg bagi ucapan... ramai yg sayang akak ni
Si Matatajam berkata…
Maaf M terlambat..Selamat Hari Lahir Buat CJai...
Rasanya baru M perasan Cjai tu untuk nama Cikgu Zai..betoi tak?
alhamdulillah ramai sayang,n bagi ucapan.di amin kan ucapan2 yang baik..semoga Allah merahmati

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...