Jangan Gelak...

 

Suami isteri bertengkar. Tiba-tiba isteri terus kemas beg.

Suami:  "Kenapa?"

Isteri:     "Dah kahwin 10 tahun, rumah ni tak pernah aman. 
Saya dah tak tahan. Saya nak tinggalkan rumah ni!...

Suami kemudian masuk bilik dan keluarkan satu lagi beg.

Suami:   "Betul jugak cakap awak. Saya pun fed-up dengan rumah ini. Saya ikut sama, boleh?"
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

sal ya berkata…
saya macam pernah buat entri je pasal ni. bengong kan suami dia. hahaha...
mama aryan berkata…
suami tak faham maksud isterinya tu..kih3
Unknown berkata…
hihiihihi..saya gelak ada makna bila bc entry nie...
@LeenShamsh berkata…
haha nk gelak jugaklah c'jai..hehe
Momo berkata…
hahaha....ape2 jela..
Suraya Baharun berkata…
hehehehe...nak tergelak baca..
Jahirah berkata…
senyum2 je baca entry ni...bini punya nak lari diri dr suami,last2 suami nak ikut...
kihkihkih adeh sebal jer rasa somi xpaham2 nih
Chic Na berkata…
hehehe.. tergelak pulak. :)
LydSunshine berkata…
Nak marah pun tak jadi kalo jadi isteri dia. Heheh.
Madam iEeDaZ berkata…
hahah tak bole tak gelak..mmg lawak sgt ni....;p
Ira berkata…
:) xleh gelak, ira senyum je la..hehe
sian rumah, xpasal2 dipersalahkan..
Umialya berkata…
ok gak kalu dpt laki cenggini..
alamak! tergelak la kak. hehe
TiranaAduka berkata…
rumah punya pasal.eheks
syiela berkata…
kekekeke dia buat2 tak faham pulak :)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...