Kalau Dah Rezeki...Terima Kasih IntanBerlian...

Apa cerita dengan T-Shirt kat atas ni..?? Begini....Nak dijadikan cerita....Satu malam yang dah agak  lewat, saya pun dah mula merebahkah diri untuk melelapkan mata..Waktu menunjukkan hampir 12.50 tengah malam...Tapi sebelum tu sempat lagi tangan mencapai Ipad untuk meninjau seketika blog2 kawan yang tak sempat saya singgah... Tiba-tiba.......

Wah suspen je kan... straight to the point la...sebelum tidur malam tu entah camne saya 'ter' terjah ke laman IntanBerlain ibunya si Alisha... tetiba bila saya pergi kat satu n3 tu saya nampak ada tertera nama anak buah saya Izz Fathul Ammr... Haish baru saya teringat sebelum ni saya ada tinggalkan komen pada n3 Mini Giveaway #7 dengan meninggalkan nama anak buah saya ni untuk  memenangi hadiah T-Shirt...Masa taip nama Ammar, sejujurnya saya memang tak berharap sekelumit pun....saja la suka2..

  
komen yang ditinggalkan di blog IntaNBerlian..

Saya baca lagi n3 tu... kata Ina kalau tak respon sehingga pkul 12.00 mlm,dia akan cari pemenang lain...Ammar ni pun pemenang baru sebenarnya, sebab nama yang naik  sebelum ni takde respon..saya tengok jam, waktu tu dah pukul 12.58..Oleh kerana bahagian komen IntanBerlian guna scroll jadi saya tak boleh nak respon guna Ipad...Dalam hati dah berbelah bahagi..lagi pun dah melewati masa yang di tetapkan..Entah dr mana datang perasaan nak mencuba..dalam hati manalah tahu kot ada rezeki Ammar, saya pun bingkas bangun semula dari pembaringan keluar dari bilik dan on semula desktop.... masa saya respon dan post komen tu masa dah pun melewati pukul 1 tengah malam... Saya berserah je la..Dalam hati kata (dalam hati lagiiii..) kalau ada rezeki InsyaAllah..kalau tak, takde hal... Tup-tup Ina respon semula komen kat n3 saya mengatakan barang dah di pos..Alhamdulillah..rezeki Ammar kan.... Terima kasih Tuan punya Belog IntanBerlian.. Moga2 murah rezekinya dan sama-sama kita doakan agar Ina dipermudahkan saat melahirkan nanti... Rasanya ramai yang dah mengenali Tuan empunya blog IntaNBerlian ni...sapa2 yang belum mengenalinya JOM TERJAH...

Ni la dak Ammar tu...Bakal Imam Muda..hehehee..
Petang tadi baru terima sampul surat ni kat tangan saya...Alhamdulillah..
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Chic Na berkata…
dah rezeki ammar tu. tahniah.
mama aryan berkata…
alhamdulillah rezeki utk ammar..
Umialya berkata…
mmg dah rezeki ammar
IntaNBerliaN berkata…
alhamdulillah dah sampai.. mmg rezeki ammar lah kak...

lgpun saya ni bukan jenis berkira sangat.. selagi tak umum pemenang baru, saya terima je.. rezeki budak2.. :-)

terima kasih buat entry ni n terima kasih jugak doakan saya.. :-)
Si Matatajam berkata…
Tahniah mmg dah tertulis rezeki tu untuk Ammar..
rezeki untuk bakal imam muda yang handsome=)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...