Nostalgia Pinta dan Doa...

Print screen dari FB anak beranak saya...
Masa balas komen ateh tu kononnya mood gurau2....Tapi bila klik kat lagu tu .........
Ye la...baru saya ingat..sampai umur berapa tahun ntah lagu ni masih menjadi halwa telinga saya di zaman kanak-kanak.... Bila dengar rasa saya kembali dibawa ke zaman tu..Sungguh nostalgia.... Tetiba sayu..



Nak dengar??? klik la video kat atas...pastu pausekan lagu  blog ni...

Kata Hati Pemilik Blog : Adik2 yang muncul era hujung2 tahun 70an ngn 80an ke atas memang dah 'jauh' dengan lagu ni dan kumpulan nasyid El-Suraya serta yang seangkatan dengannya..
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Kak iman berkata…
subahanallah...bru 3hari lepas akk iman bercerita psl lagu nh.akk iman pon tetibe dia teringat kt arwan onyang yg dulu suke nyanyi lagu nh time wat keje kt dapur then dia suh iman dgr toi2.seyes sekarat jalan je dh bergenang air mata
Aisy Nasiha berkata…
tak pernah dengar rasanya lagu ni...padahal taklah muda sgt sy ni, lahir 1981...mmg jenis tak ambil berat lagu2 agaknya... kena dgr ms sunyi n tenang baru dpt menghayati lagu ni ....( anak tengah menangis)
Chic Na berkata…
betul kak. tak pernah dengar. huhu..
Unknown berkata…
lama tak dengar lagu nie......
mama aryan berkata…
tak bole nak dgr lak kat opis nih..
ntah la saya penah dgr x lagu ni dulu tp kum.nasyid ni saya pernah dgr la namanya
saya tak pernah dengar lagu ni kak..
TiranaAduka berkata…
1st time bru tau.. Suka suka.thank sis c'jai.
syiela berkata…
dulu selalu dengar...suka... terkenang kembali :)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...