Manusia Patut Malu...

Gambar ni benar-benar buat saya terharu...
Betapalah seekor binatang pun sangat mengasihi anaknya sehingga rela membahayakan nyawa sendiri...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Tie HT berkata…
tu lah kan, kdg2 manusia tu dia igt nk jaga maruah dia tapi dia tak nampak kesan kat sana esok esok..padahal masuk suratkabo jugak akhirnya..susah nk cakap lebih
Jahirah berkata…
tu la manusia lak yg xsyg anak siap buang/bunuh anak sendiri...
p/s:baru perasan entry yg diup tu hingga jan 2013,xsengaja ke memang disengajakan ek....:)
insan_marhaen berkata…
Cik Aisha...memang disengajakan...hehe.. sayang info tu kalau ada yg belum tahu lagi..
@LeenShamsh berkata…
bile iman diwariskan..ianya tidk begitu berharga T_T
Ira berkata…
mmg manusia patut malu.. haiwan yg xde akal pn ada hati & perasaan kasih syg.. smga semua yg membaca dpt iktibar dpdnya...
Madam iEeDaZ berkata…
betul tu...binatang pun tahu erti kasih sayang kan...
mama aryan berkata…
terharu menengoknye... mcm mana lah manusia bole sesuka hati buang anak..ahiwan pun sayangkan anaknya..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...