Mai Jawab Teka Teki...

Cuba la jawab Teka-teki kat bawah ni...Tapi tak dak hadiah tau saja suka-suka... 
Baca la soalan ni...Agak2 apa jawapan nya ye..
4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi kenapa tak basah langsung??
Esok C'Jai bagi jawapan dia ye..Selamat meneka....
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Kak iman berkata…
agak2 iman la...cz payung besar kot
dieyna berkata…
memanglah diorang tak basah... bukannya hujan pun... haha

p/s : berpayung tak semestinya semasa hujan kan... berpayung tengah panas konfirm tak basah.. hehe
Unknown berkata…
bak kata,..mendung tak bererti hujan...begitulah juga..berpayung bukan bermakna kala hujan jer..ala cam cerita p.ramlee tu...cerita 'musang berjanggut' tuu..heroin dia berpayung masa jalan dalam hutan...berpayung gak..kan..tak nanti hujan baru nak berpayung.....hihihiih
Si Matatajam berkata…
Sebab tak hujan la kan..l
IntaNBerliaN berkata…
sbb xhujan kot.. hihii
Acik Erna berkata…
Tak hujan tentu tak basah kan cj
Unknown berkata…
sbb tak hujan kot..
tak semestinya hujan baru guna payung kan :)
mama aryan berkata…
diorg berpayung tengah panas..tentu la tak basah kak..kikiki betul ker nih???
shida berkata…
sah2 la sebab xujan...heee
Masya berkata…
sebab pakai payung x semestinya hujan hihihihi....
guna payung bukan sebab hujan sahaja.panas terikpun kalau nurul masih guna khidmat payung..cerita 4 sahabat di atas rasanya penggunaan payung2 tak plak mention ngah ujan ker tak.so tak hujan kot..hehe
TiranaAduka berkata…
samalah dgn ta.
Hujan tak turun
Mereka brpayung
Tak basahlah jawapnya
Madam iEeDaZ berkata…
takdan nak teka..huhu

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...