Tolong Doakan Mereka....Itu Yang Kita Mampu

♥  Assalamualaikum...

Tahukah anda dengan doa andalah mujahidin2 disana diberi kekuatan oleh Allah untuk terus melangkah dan menguatkan lagi langkah2 mereka dalam mempertahankan bumi alquds dari terus dijajah. Teruskan berdoa untuk mereka.....Setiap kali kita solat 5 waktu, jangan lupa disertakan sekali doa-doa untuk saudara kita yang sedang berjuang di bumi Palestine sana. Barakallah.

Saya mohon pada sahabat2 yang membaca post ini....tolong selitkan sedikit doa setiap kali usai solat fardu dan sunat buat saudara2 kita yang sedang diasak oleh musuh2 Islam Laknatullah....
Semoga kita ada jawapan apabila ditanya ' Apa usaha kamu' oleh Allah di SANA nanti seperti dalam CERITA NI...tolong ye...

Kenapa israel masih tidak boleh merampas palestin secara penuh dan menyeluruh.
Sedangkan mereka mempunyai sekutu yang ramai, senjata yang canggih dan pelbagai lagi.
 Sebab umat islam mempunyai 1 senjata yang tidak akan pernah gagal, iaitu DOA.

Janji Allah itu pasti...- Setiap kali kita solat, sedekahkanlah doa untuk mereka yang memerlukan pertolongan & perlindungan oleh Allah..Jangan lupa sahabat doakan saudara2 kita....

Allahuakbarr !!
Walaupun Ketiadaan Sebelah Kaki, Pejuang Di Palestin Ni Terus Berjuang Demi Untuk Menegakkan Kebenaran.... Semoga Allah Memberi Kemenangan Kepada Mereka....Allahuakbarr !! Semangat pejuang2 yang sentiasa mendambakan syahid inilah yang menghadirkan rasa kagum dalam diri saya pada mereka...Berikan mereka SYURGA MU Ya ALLAH....
 

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

CHE ROSSLI berkata…
Doaku bersama perjuang kalian. Amin
@LeenShamsh berkata…
sUBHANALLAH! malunye rase..mereke berkejar syahid..mcm manelah nsib kite T_T
mama aryan berkata…
sama2 lah kita doakan mereka
Chic Na berkata…
InshaAllah. itu je yg termampu.

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...