Tragis Sungguh

Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan.Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...
Lelaki Inggeris : Sama2, tapi anda harus membalas budi...
Wanita : Bagaimana?
Lelaki Inggeris : Tidur dengan aku....
Wanita : Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!
Lelaki Inggeris : Baiklah kalau begitu...
Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu.

Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...
Lelaki Perancis : Sama2, tapi anda harus membalas budi...
Wanita : Bagaimana?
Lelaki Perancis : Tidur dengan aku...
Wanita : Tak guna!! Aku tak mahu!
Lelaki Perancis : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu...
Lelaki:Perancis itu melepaskan semula wanita itu.

Dari tingkat 50,40.. dan 30,tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap
wanita itu. Wanitaitu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut. Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu. Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkata-kata...

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda.
Lelaki Arab : Astaghfirullah..

(lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut..)

# Fikir2 dan renung2kan...N3 Auto publish..Sewaktu n3 ni diterbitkan kemungkinana sy sedang bz untuk persiapan perkhemahan..Hujung minggu ni bermula hari ini dan malam ini saya bermalam di sekolah...ada aktiviti perkhemahan..huhu..tidur dalam khemah ke dalam kelas..????? Maklumlah musim2 hujan ni....Apa pun semoga semuanya berjalan lancar..

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

azievee berkata…
pernah terbaca...khik3...
Unknown berkata…
Sepanjang zaman sekolah saya sekali jer saya tidur dalam khemah... masa belajar kat IPT pun sekali juga... tapi sejah dah kerja ni banyak kali dah tidur dalam khemah... sebab rajin pulak ikut geng mendaki
moh sama2 kita renungkan :)

dah berwajah baru blog akak :)
Chic Na berkata…
ada pengajaran disebalik cerita tu.

bestnya berkhemah. :)
Unknown berkata…
Salam ziarah..

Nikmatilah saat2 ketika masih bersekolah, kerana terdapat banyak ilmu yang bakal diingati dan digunakan bila dewasa nanti. Jemput ke blog akak di cheezemaz.blogspot.com... Mana tau berkenan dgn serbuk cheese CHEEZE MAZ yg bila dicampur dengan air panas akan menghasilkan sos cheese sesedap sos cheese wedge, KFC. Hanya RM 10.00 bg 1 pack seberat 200 gram (hg x termasuk courier)
unsecretostory berkata…
penah baca cerita nie . so keseimpulannya harusla sentiasa tetap pada pendirian kan :)
Jie berkata…
huish , hebat perempuan tu , hahaha selamat merenung2
mama aryan berkata…
sempat juga org nak menyambutnye ye..hehe, ada pengajaran yg bole diambil dr cerita tu sebenarnyakan..
seronoknya nak berkhemah,saya ni dah lama tak pegi berkhemah
sal ya berkata…
adehhh... sanggup tu.
aizu's life berkata…
bertindak luar batasan.. slalunya mendatangkan keburukan pd kita..
keep in mind : berfikir sebelum bertindak :)
a'a penah baca cita ni....

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...