Tok..! Tok....! Tok...! Ada Orang di Dalam....?

Assalamualaikum.....
Masa untuk berjalan2 ke rumah kengkawan..... Tunggu kedatangan saya....Tak yah susah2.....Hidang ubi rebus ngn air kopi 0 pun dah okeeee...kan.....hujan2 ni sedap juga kalao pekena ubi rebus....hehe....
Sedap nya ubi rebus....
Gambo ni pinjam kat atuk google tau... :)
Kawan ada pelbagai kawan...Tapi Terima kasih yg masih lagi sudi datang dan jenguk sini walau pun sy tak berpeluang ke rumah kalian...Nama blog ni pun dah ditukar atas sbb tertentu..Mana2 yang dah agak lama saya tak jenguk tu tunggu sy 'serang' yer..  :) ..Takdan masa..Akhir2 tahun ni agak bz banyak benda yg nak kena buat...Sekadar post n3 dan adakalanya auto publish shj..Ber BW pun tak semua dapat diziarah..Maaf yer....

Baru selesai menyiapkan Bloglist ...Jadi senang untuk saya selepas ni menjejaki kengkawan..
Ni Blog untuk BlogList Follower saya..masih juga lagi dalam proses mengemas kini dan memasukkan Follower yang aktif blognya ke dalam list..
Boleh la tekan bawah kalau sudi..
Kembara Hati : Suka rasa hati..Akhirnya berjaya membina sendiri header yg tak seberapa ni guna photoshop...Berkat berguru dengan anak buah , Mohd Aliff..hehe...Terima kasih Aliff..Hari ni mektam belanje awok makan pizza...ye...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Ratu Hatiku berkata…
Sedapnya ubi rebus............. ^__^
dah lama gler x makan uhuhuhu....
Ira berkata…
sedapnye la menu petang akak ni.. sejuk2 ni minum air kopi mmg best
inazamri berkata…
kat tempat akak ni tengah ujan ni...meh antar sikit ubi rebus n kopi o tu.
LydSunshine berkata…
Ubi pun dah mahal sekarang ni. Melainkan tanam sendiri. Heheh.. Selamat blogwalking ye CJai. Saya ni kalo ikutkan tak minat minum kopi. Tetiba bila peknen jadi gemor plak minum kopi O. Musykil rasa.
yan's cottage berkata…
sedap2 kalau makan ubi rebus ingat zaman2 sekolah dula pula he heeee....
Chic Na berkata…
rajinnya buat blog utk bloglist. kengkawan yg mesra. yayyy.. tq kak. :)
QasehnyaRania berkata…
sedap tu..kene kopi panas2..
sini pon hujan juga

jom kita ke melaka..hihi
Jahirah berkata…
ubi rebus gaul kelapa ngan gula....sedap...
lawa la header...kreatif.saya sampai sudah xreti wat header guna photoshop..nak tmpang berguru jauh...huhuu
Unknown berkata…
lawa lah header baru akak :) siyes lawa...

psst~akak pown suka mkn laksam dan cik mek molek ye...sedap kan
IntaNBerliaN berkata…
best tu mkn ubi rebus time2 ujan ni :-)
sal ya berkata…
cantik je header tu. ubi rebus cicah kelapa memang sedap.
TiranaAduka berkata…
santpan ta tu waktu dulu2.kini tinggal memori je
syiela berkata…
lama tak makan ubi kayu + air kopi...

cantik header kak... ok la tu cubaan pertama dh meletops :)
aizu's life berkata…
dh ada bloglist ye kak :)
doodle tu akak wat sendiri ke. chantek!!
Tanpa Nama berkata…
wah tahniah.. kira dah hebat tu cantik header!
Unknown berkata…
dah lama xmakan ubi rebus..huuhu..depa xnk beli takot angin katanya....eh,eh, eh....kiutnyer header blog kakak sayer nie...tomey dodle ttp mulut....kiut sangat
Deq's Qienz berkata…
sdapnya ubi kayu..

hihii akak sy dah tua la mn ada amek spm pulok..hihi
suka ngan signiture doodle akk=)wah mmg ujan2 cenggini sedap kalau makan ubi kayu ngan minum kopi..nikmat dunia=)
ubi kayu ngan kopi panas makan time hujan2 skang ni apa nk kata kan hehehe
mama aryan berkata…
akakkkk..nak ubi rebus tu,koi laporr nih..dah la ujan kat sini ni..
cantik header baru tu..
Salina Mat Isa berkata…
Sedap ubi rebus..klu kt johor diorang mkn dgn sambal tumis..
TiranaAduka berkata…
salam sis.
Malam rabu disini.
Kamsiah yusoff berkata…
fuhhh...time hujan2..layan kopi o panas dgn ubi kayu cicah kelapa ..mantoppp...
Kakcik Seroja berkata…
Sedapnya ubi rebus cecah kelapa parut. :)
Mimie berkata…
sweet jer header tuh
Tie HT berkata…
as salam

ooo pangkat mikta yer..sedapnya ubi tu kan..air kopi saya kureng sikit.. :)
Unknown berkata…
hahaha.... sedapnya ubi rebus ngan kelapa hujan2 nih... semalam saya beli ubi tapi buat pengat
Si Matatajam berkata…
Mmg cantik sangat header tu...doodle pun comel..
Masya berkata…
insyallah.. muhasabah diri....

amboi siap makan ubi rebus...
Fiza Rahman berkata…
Sedapnya ubi rebus dgn kopi tu.

Agak lama juga menyepi. Datang...jgn tak datang. Saya tunggu nih ☺☺
bape minggu lepas saya baru makan ubi rebus colek kelapa, pepalih sedapnya :)

p/s : jerantut kat area damak kak. dekat jugak dengan ulu cheka. mesti akak tau kan? :)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...