'Kiamat telah berlaku di pinggir Ka'abah'..


Menara Jam Tertinggi di dunia..
Salah satu tanda2 akhir zaman..

Memetik kata2 Dr Yusuf Al-Qardhawi...
"kiamat telah berlaku di pinggir Ka'abah"..
wallahua'lam

Muka jam berwarna putih pada siang hari..tetapi bertukar hijau pada malam hari..


Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu

Ulasan

Chic Na berkata…
oo yelah kan. pernah baca. salah satu tanda hampir kiamat, manusia berlumba2 membina bangunan pencakar langit. Wallahua'lam.
mama aryan berkata…
itulah kan kak...tlh byk tanda2 nya..

akak betul..sabar itu indah,terlalu indah walapon rasanya x mampu utk bersabar lg..tp perlu bersabar jg,biarlah walapon sabar ini,diam ini memakan diri tp saya tau kak..Allah lbh mengetahui dan apa yg pntg saat ini saya rasa gembira kerana anak2 dah kembali senyum & ceria spt selalu
boni kacak berkata…
memang tanda2 kecil kiamat banyak yang telah dapat kita saksikan depan mata sekarang..
QasehnyaRania berkata…
dh byk pwtanda kecil2 bnyknya bgunan pncakar langit dibinaasi.g2 berlumba sapa plg tinggi..huhu

salam maal hijrah kak..
Arina Shamsul berkata…
banyak dah tanda2 kiamat sekarang ni dik..huhuhuhu..teramat takut dengan azab ALLAH..
Ruse Sulaiman berkata…
Salam UA, lama tak singgah sini :)
mcm2 skrg ni... Nauzubillah
Si Matatajam berkata…
Perkara ni la yg terdetik kat hati dan minda M tatkala diwar-warkan pasal menara jam ni dulu
takutnyer bila dah ada tanda2 kiamat

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...