Lagi Tentang GAZA

Turut terkorban (mangsa termuda)...

Bayi yang baru berumur 9+ bulan ini yang telah dimasukkan ke ICU Hospital Shifa juga telah kembali ke rahmatullah.

Senarai nama rakyat Palestin yang terkorban di dalam serangan berdarah rejim Zionis ke atas Gaza yang sedang berlaku sekarang :


1 - Walid Abadlah, 2 tahun
2 - Marwan Abu Al-Qumsan, 52
3 - Ramai Hamamd
4 - Khalid Abu Al-Naser
5 - Habes mesbeh, 30
6 - Wael Al-Ghalban
7 - Hicham Al-Ghalban
8 - Ahmad Al-Jaabari, 52, Ketua Umum Briged al Qassam
9 - Mohamamd Al-Hams
10 - Ranan Arafat, 5 tahun
11 - Essam Abu El-Mazzah, 20
12 - Hani Al-Kaseeh, 18
13 - Ahmad Al-Masha Rawi, 11 bulan
14 - Hiba Al-Masharwai, 19
15 - Mahmaoud Sawaween, 65
16 - Hanin Tafesh 10 bulan
17- Faris Basyouni.
18- Tareq Jamal Nasser
19-Oday Jamal Nasser
20- Marwan Abu El Qumsan,

Tidak kurang daripada 157 orang yang telah cedera termasuk wanita dan kanak-kanak.
 
Dari FB :~


p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Unknown berkata…
innalilah..semoga mereka mendapat tempat yg terbaik di sisi Allah..Ya Allah, selamatkanlah umat islam di gaza
Tanpa Nama berkata…
turut bersedih juga !
Chic Na berkata…
tingginya nilai kematian mereka disisi Allah.
Mimie berkata…
israel memg berhati busuk....takde perikemansiaan
aizu's life berkata…
sedih la kak, bile bc or tgk pasal ni.. byk nyawa terkorban.. ntah bile la baru bumi tu nk aman..
smoga MALAYSIA terhindar dpd kejadian seumpama tu.. aminnn..
Masya berkata…
innalillahh.....
allhuakbar...
bersyukur hidup di negara yg aman...
mama aryan berkata…
sangat2 sedih dibuatnya kak..tgk gambar bayi tu teringat lak kat anak sendiri..
boikot semua dr sana termasuk mecdi...kejam gila!
LydSunshine berkata…
Sedihnya bila tgk jenazah anak2 kecil yg belum berdosa.
RIZZNA berkata…
BOIKOT!!

Al-fatehah utk semua pejuang2 fisabilillah..
mummy alisha berkata…
sedih dengar lagu dlm blog ni..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...