Buat Anak2 Tahun 6...


Assalam..

Esok keputusan UPSR keluar.
Kalau keputusan bagus.Alhamdulillah.
Kalau keputusan kurang bagus.Alhamdulillah.
Tiada istilah keputusan TAK BAGUS.Anda dah berusaha.
Jadi keputusannya hanya bagus atau kurang bagus.Jangan risau.
Banyak lagi tangga yang anda perlu tempuhi.
Baru satu tangga.Kalau kita jatuh di tangga ini,
akan ada selepas ini tangga yang menanti untuk anda naiki.perbaiki.betulkan diri.
Kalau anda berjaya dalam tangga ini, jangan bongkak, riyak dan takbur pulak..
Sebab belum tentu tangga yang selepas ini bisa kau naiki..
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

inazamri berkata…
sejuk ati akak bila baca entri ni.Maklum anak ke2 akak tu agak special sikit dlm akademik ni.Apapun akak redha dgn ketentuanNya.
Unknown berkata…
tahun depan saya ada 5 org anak saudara yg nak ambil exam... 3 spm 1 pmr 1 upsr..
mama aryan berkata…
semoga semuanya berjaya...betul tu kak masih byk lg tangga yg perlu dinaiki kan..
Chic Na berkata…
takde family yg ambik exam tahun ni. apepun good luck semua. :)
sal ya berkata…
saya ada 3 orang nak buah ambik result hari ni.
Unknown berkata…
kita doakan semuanya berjaya......
Fiza Rahman berkata…
Semoga merekan mendapat keputusan yg cemerlang.
are_lin@yu berkata…
gudluck utk semua adik2 ;-)
Unknown berkata…
saya tak pasti ada tak anak buah ambik keputusan sbb ramai..tak ingat dah...mg semuanya berjaya
semoga mereka semua dpt result yg gempak habis hehe
syiela berkata…
alhamdulillah anak2 sedara saya semuanya result ok :)
LydSunshine berkata…
:). Anak sedara saya pun ada yg amik result hari ni. Walaupun tak straight A's tapi kira okay la. Byk lagi peluang lain utk mereka.
Tanpa Nama berkata…
tahniah pd yg berjaya, mana yg kurang berjaya, boleh cuba lagi , masa masih pjgkan!
LYAfrina berkata…
setiap anak2 ade keistimewaan tersendiri... gagal hari ini x bmakna selamanya..
gud luck buat anak2 y mduduki UPSR..
Aisy Nasiha berkata…
peperiksaan ni kadang-kadang bukan ukuran tepat.. tapi kalau keputusan yang baik, kita pun tumpang gembira kan?
Si Matatajam berkata…
Seronok tgk adik2 yg berjaya dlm upsr kat berita tv3 td..mak bapak pun tumpang bangga..
Salina Mat Isa berkata…
Betul tu tak semestinya kurang berjaya utk upsr tak kan berjaya di masa depan..byk lg peluang utk terus berjaya..
Unknown berkata…
alhamdulillah kak..adik didiey dpt 5A.ini permulaan utk segalanya.usaha di masa depan lebih penting :)

thanx for the nice entry :)
hnahdy berkata…
banyak lagi halangan yang akan di lalui
TiranaAduka berkata…
salam sis c'jai.
Khas bg yg kurang berjaya..bukan bermakna gagal selama lamanya.ia adalah dugaan buat kita.jika kita dah berusaha dgn keras.. Sabar dan kuatkan lg usaha
upsr bukan penentu segala-galanya sebab perjalanan diorang masih jauh :)
Ira berkata…
Betul tu kak... UPSR ni baru permulaan. Jauh lg perjalanan bagi seorang pelajar. Kegagalan hari ni bukan bermakna gagal selamanya. Ibu bapa pn xleh nk pressure anak2 sgt, sbb tkt diaorg amik tindakan luar kawal.
sal ya berkata…
anak2 buah pun dh dpt keputusan atas usaha yg dah dia orang buat.

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...