Paling Terang Dari ANGKASA....

Tempat yang palig SUCI di muka bumi...
Di atasnya megah berdiri bangunan SUCI, Kaabah dan Masjid Nabawi...

Allahurobbi..SUBHANALLAH....!

 Tengah malam di Masjidil Haram..

 Maghrib di Masjid Nabawi..
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

IntaNBerliaN berkata…
moga satu hari sy diberi kesempatan utk ke sini..
aizu's life berkata…
Subhanallah..
Semoga keadaan tu dpt membuka mata kite smue utk sentiasa berada di jalan yg benar
Masya berkata…
harap sgt suatu hari akan berpeluang kesana...
TiranaAduka berkata…
salam sis...
nice info.... suka la...


* pertama kalinya menunjukkan diri di alam maya ini TiranaAduka
Fiza Rahman berkata…
Subhanallah. Semoga saya berpeluang ke sana satu hari nanti.
tak sabar meronta2 hati nak ke sane... Allah :)
Tie HT berkata…
as salam

insya Allah saya akan ke sana nanti...moga Allah mudahkan segala urusan.
syiela berkata…
Harap saya dapat menjadi tetamunya suatu hari nanti
subhanallah. tempat yang suci..

p/s : a ah raya kat johor kak. yang baju merah tu anak sepupu saya, maknenya saya ni dah jadik nenek ke? ke mak saudara jugak? hehe confuse :)
Tanpa Nama berkata…
subhanallah.. kagumnyer
dieyna berkata…
semoga sampai juga ke sini nanti..insya allah
sal ya berkata…
baca jugak. teringin nak ke sana. kalau ada rezeki insyaAllah.
mama aryan berkata…
subhanallah..moga saya diberi kesempatan utk ke sanan nanti
Ira berkata…
Beruntung angkasawan tu dpt lihat Mekah & Madinah dari angkasa lepas

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...