"Palestine Will Be Free"


"Palestine Will Be Free" 
Every day we tell each other 
That this day will be the last 
And tomorrow we all can go home free 
And all this will finally end 
Palestine tomorrow will be free [x2] 

 No mother no father to wipe away my tears 
That’s why I won’t cry 
I feel scared but I won’t show my fears
I keep my head high 
Deep in my heart I never have any doubt that 
Palestine tomorrow will be free [x2] 

I saw those rockets and bombs shining in the sky 
Like drops of rain in the sun’s light 
Takin away everyone dear to my heart 
Destroying my dreams in a blink of an eye 
What happened to our human rights? 
What happened to the sanctity of life?? 
And all those other lies??? 
I know that I’m only a child 
But is your conscience still alive Ooooooh ... 

Yeaaah I will caress with my bare hands 
Every precious grain of sand 
Every stone and every tree 
Cuz no matter what they do 
They can never hurt you 
Cuz your soul will always be FREE 
Palestine tomorrow will be free [x2]
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

@LeenShamsh berkata…
SAVE GAZA! FREE PALESTINE!
mama aryan berkata…
sedih tgk berita pasal nih..save gaza
Chic Na berkata…
soon, InshaAllah. touching je lirik lagu ni.
Unknown berkata…
mendalam makna lirik lagu nie.... harap ada yg mendengar keluhan hati penduduk palestin.....
sedih la tgk berita pasal ni....semoga mereka semua dilindungi

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...