Rumah ku Syurga ku...Saya Dah Kembali...

ASSALAM....

Alhamdulillah dah selamat tiba di rumah pagi tadi setelah bermusafir selama empat hari tiga malam...
Bersama adik beradik..saya menghabiskan tiga hari percutian di Cameron Highland... Bertolak  19 november hari tu selepas along saya menerima keputusan UPSR... Percutian ini seolah-olah meraikan along.. Kami bergerak selepas zohor berkonvoi 3 buah kereta...

Terima kasih pada kengkawan yang tetap sudi singgah di 'rumah' saya ni , membaca n3 saya yang diterbitkan secara auto atau secara lansung..walau pun saya tak berkesempatan membuat kunjungan balas ke teratak kalian, tetap juga kalian sudi datang lagi dan lagi.....

Harapnya kalian singgah di sini seikhlasnya .... singgah kerana benar2 ingin singgah... Terima kasih lagi sekali buat kengkawan ... In Shaa ALLAH saya akan kerumah kalian selepas ini...bukan untuk membuat kunjungan balas tetapi kerana rindu pada semua.... (✿◠‿◠)

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Aisy Nasiha berkata…
Patutla menyepi beberapa hari ni, pergi makan angin rupanya akak.. Tenang fikiran bila balik ni..
azievee berkata…
Seronok nyer makan angin kat Cameron...welcome back
Aisy Nasiha berkata…
Akak, terima kasih sb marathon baca blog saya...
Chic Na berkata…
patutla senyap je kak. huhu.. mesti bestkan holiday dgn family.
Unknown berkata…
seronoknya dapat bercuti.......
mesti meriahkan......
Kak iman berkata…
hahah akk nh..lau gambar strwberi ngn teh iman ley crik kt google gak..nak tgk tau.xsabau nh
Cik Ai berkata…
bestnya g CH dgn fmly ramai2..mesti meriah kan kak :)
beli strawberi x? mkn strawberi coklat x :)
TiranaAduka berkata…
salam sis
Alhamdulillah syukur. Sgalanya selamat dan bjalan dgn lancar..
Fatutla sonyap jo time ta dtg ..rupa2 gi bcuti..
Nak ole2( sambil kedip2 mata dgn laju ) ahakz..2x
mama aryan berkata…
assalamualaikum kak...

bercuti rupanya..patutla bila saya masuk umah akak je..ada gambar halia lagi..nanti letak gambar stoberi lak yer...
NM02 berkata…
salam kenal. singgah sini terus follow. jom, singgah teratak saya plak. kalu sudi nnt follow le sekali eh... maceh...
yan's cottage berkata…
salam kak....
patut lah sunyi sepi...bercuti rupanya ye....apa pun selamat kembali berbloging ye....
kurus berkata…
janji anak2 happy kak .. sesekali kena reward mereka yg dah belajar bersungguh2 nie ..

kita sama2 perbaiki diri kan kak .. rasanya semua org x sempurna ..
Ira berkata…
tahniah utk along akak ek..
bestnye g cameron. x sabar lak rasa nk g sana hjg thn ni. cuaca ok ke kat sana?
are_lin@yu berkata…
selamat kembali dear ;-)
Aleyn berkata…
Selamat kembali...mesti minda pun dah fresh sbb baru balik dari cuti..hehe
Tanpa Nama berkata…
Tq sudi singgah blog KA ye ! KA terus follow aje
Jahirah berkata…
wah kak bercuti ke CH ye...mesti seronok.saya pun baru online blog ari ni...xabeh geledah lg..heheh
Unknown berkata…
akan sentiasa singgah ke sini :D
Unknown berkata…
mohon izin, saya letakan aka dalam bloglist saya, :D
sal ya berkata…
alhamdulillah...
Unknown berkata…
bestnyer depa g bercuti..rhupanyer
TiranaAduka berkata…
pekabr sis c'jai di pagi minggu ni..?

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...