Kata Erdoğan....


Perdana Menteri Turki, Receb Tayyib Erdogan menyatakan sokongan terbuka kepada Gaza.
Dalam ucapannya dihadapan hadirin di Cairo University, beliau menyebut :

 "Bagaimana Gaza boleh dibiarkan ketika di kiri dan kanannya ada Mesir dan Turki? Ada Morsi dan Erdoğan!"


Takbir!!! 
Harap pemimpin Islam di Negara2 lain juga mencontohi PM Turki dan PM Mesir...dan tidak berdiam diri seribu bahasa mengunci bibir...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

@LeenShamsh berkata…
ALlahuakbar! isu palestin di malaysia sgt lembab..smp sekarang tkde siape yg bersuare..khutbah jumaat begitu tidak sensitip!
mama aryan berkata…
alhamdulillah kak..saya ok je ni hihi..xde apapun sbnrnya cuma hari tu tetiba sedih ditambah pula dgn anak2 yg tak sihat.skrg dah ok.
terima kasih bertanya khabar saya kak
Unknown berkata…
harap negara2 arab bersebelahan membantu penduduk disana...jgn butakan mata........selamatkan saudara sesama islam......
Chic Na berkata…
ada rasa tanggungjawab. mudah2an dpt dicontohi.
Tanpa Nama berkata…
kalaulah negara2 besar arab boleh bersatu !....
Si Matatajam berkata…
ALLAHUAKBAR!!! Apa yg depa perlu buat adalah bersatu!
sal ya berkata…
setuju. Allahuakbar.
Tie HT berkata…
as salam

pembeso lain sebok melawa ke bini je kan..humm
bersatu yg perlu mereka lakukan
Jahirah berkata…
moga keamanan mereka berkekalan.sedih sgt tgk kat TV...mereka tak bersalah jadi korban..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...