Tolong Prihatin Kawan....!

Tolong...Tolong cakna dengan persekitaran ye...
Mungkin keprihatinan kita dapat menyelamatkan satu nyawa...

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Chic Na berkata…
kat rumah xde kucing, tp kalau kat luar tu selalu tgk2 gak kot ada kucing bawah kereta.
hnahdy berkata…
mmg selalu buat..kkadang kucing yang alert. start je keta terus kucing lari.hehe
Tie HT berkata…
as salam

hubby penah telanggar kucing kesayangan dulu..sejak tu..bila dengar dia balik, cepat2 terkam tangkap mana2 kucing tak bg dekat..sbb kucing manja tak tau takut
TiranaAduka berkata…
salam sis
Dah biasa rem rem keta pg pg.bertempiaran lari semua.ada penah sekali tu anak cat duduk dalam enjin.syukur x kena kipas dan beltting.
Kak iman berkata…
kak..kucing kt flat iman nh ag dia ngaju ngn iman ada la
Si Matatajam berkata…
Selalu gak M perati kalau nak gerak kereta..kucing ni mmg suka dok bawah keta..bahaya betoi la..
syiela berkata…
bahaya betui kan.. kat rumah takda kucing tapi jiran2 ada bela so selalu la kena jenguk2 kot2 ada
kadang2 kucing suka masuk kat enjin kereta..
sal ya berkata…
ye ke? saya tak tahu pulak tapi selalu tgk kucing tidur bawah kereta.
mama aryan berkata…
betul tu..kdg2 tak perasaan kucing duduk bawah keretakan
aahlah kucing mmgsuka duk kat tayar2..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...