Pemandangan Yang Menyejukkan Mata... Masjidil Haram

Rindu tak kita semua dengan tempat ni...?
Semua orang pun memang bercita-cita untuk ke sini.. mari sama-sama panjat kan doa semoga Allah merezekikan kita untuk kembali lagi ke sini
kepada mereka yang pernah menjejakkan kaki Tanah Haram ini..
dan moga Allah jemput kita bagi yang belum pernah ke tempat yang paling suci ini.....





Pengalaman yang cukup indah dan berharga jika dapat melihat sendiri Kaabah yang tersergam berada dihadapan mata..semuanya terasa bagaikan mimpi.. PERCAYA LAH...!
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

@LeenShamsh berkata…
c'jai samelah rinduuuuu sgt kt masjidil haram..nak pegi lagi T_T
subhanallah.....da nak musim haji..seronoknye sape2 yg dijemput tahun ni...Allah..
Kak iman berkata…
subahanallah sonoknyer...insyallah cita2 iman nk honeymoon kt sne wif mak ayah iman inssyallah
are_lin@yu berkata…
samalah ayu sangat teringin nk g sana..isyaAllah 1 hari kalau ada rezeki dapat juga pergi tgk rumah Allah ini..
Saya Disini berkata…
cntiknye...insyaAllah..akan kesini suatu hari nanti
mama aryan berkata…
selalu berdoa moga2 dijemput utk kesini..insyaAllah
Jahirah berkata…
subhanallah...sangat cantik..
izz iizza berkata…
semoga satu hari nnti akan sampai sana..:)
Mommy_ima berkata…
sangat inginkan ke sana...
insyaAllah suatu hari nanti...amiiin..
syiela berkata…
teringin sangat nak ke sana.. harap2nya dapat menjadi tetamunya suatu hari nanti

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...