Terjah Ekspo Buku di Kuantan Prade...

Assalamualaikum...

Selepas solat Jumaat tadi kami sekeluarga meluangkan masa untuk ke ekspo Buku Islam Pahang di Kuantan Prade...Perjalanan  2 jam dari Bandar Jengka ke Kuantan.. 
Sebanyak 70 booth di buka..Sangatlah rambang mata..Dah namanya pun Ekspo Buku kan...Seronok melayan kerenah bebudak 2 orang ni memilih buku...Dua2nya pun dah menurun ummi...hehe...Kepada warga Pahang yang berhampiran boleh la datang ke ekspo berkenaan yang bermula dari 26 september hingga 2 Oktober..

♥♡ Terima kasih pada yang sudi singgah..Nanti akan saya terjah kembali kamu...,kamu...,kamu..., 
Sayang semuaaaa....Daaaaaaa...! ♥★

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Acik Erna berkata…
Assalam CJ..acik pun kalau kepameran buku.rambang mata..kalau tak fikir berat nak angkut..mau semua nak dibeli
Tie HT berkata…
bestnye pesta buku :)
mama aryan berkata…
salam kak..kalu saya pun bole giler nak memilih buku mcm tu..hehe
saya pun sangat suka baca buku
nursuriani berkata…
hurm kalau p pesta buku mesti penat! banyak sangat nak belinyaaa. tak masuk baca sinopsis segala huhuhu
TiranaAduka berkata…
dulu masa bujang lepas beli kaset rock pastu gi kdai buku .cari buku-sirah nabi...
TiranaAduka berkata…
mama aryan, samalah dgn ta dulu dulu
TiranaAduka berkata…
ta pun suka juga.,teruja
IntaNBerliaN berkata…
dulu suka sgt g ekspo buku.. :-)
Si Matatajam berkata…
Bestnya kalau bleh pi terjah ekspo camtu...macam buku M sambaq..
Unknown berkata…
seronoknya dpt pegi pesta buku :)
Unknown berkata…
waaa bestnya ade pameran buku...
sy dekat je dgn kuantan,dlm 2 jam..
sy kat felda keratong :)
org pahang yek?
same lah kite >_<
nurul kan kak jenis yang tak suka baca sangat tapi bukulah.bila blog atau internet suka lak baca..tapi skangnie nurul nak carik sangat buku2 ilmu agama Allah.n nak sangat buku2 camna nak didik anak yang terbaik mengikut ajaran islam...ingat nak ke mph carik buku..kadang buntu nak didik anak dengan nasihat dan tauladan yang baik..sbb kitapun tak geti tu yang kalau ada guide sikit oklahkan?

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...