Awak Macam Mana..?

Kawan2..Kalau nak kenal saya, lebih kurang macam ni la....
Lain orang mungkin lain persepsi jika bertemu untuk kali pertama dengan tuan belog ni...
Sesetengah orang mungkin menganggap saya orang yang pendiam...
sesetengah yang lain mungkin menganggap saya seorang yang mudah didekati..
Ada sesetengah pula mungkin beranggapan saya seorang yang lucu dan gila2..
Macam2 pandangan orang pada saya..:)
Tapi saya tak kisah..:)
 
Kadang2 saya boleh terus mesra  macam dah kenal lama
 dengan seseorang walau dipertemuan kali pertama...
Kadang2 yang lain pulak saya perlu mengambil masa untuk mesra dengan seseorang...
Tak menentu...kan.. Lihat perwatakan orang yang ada di hadapan saya dulu...
Agak2nya kawan-kawan macam mana..???
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Kakcik Seroja berkata…
Ramai orang anggap kakcik adalah seorang yang sombong sebab kakcik tak pandai bercakap. :(
Unknown berkata…
huhuhu
biasalah tu..
adat hidup!
Unknown berkata…
saya ???...hhiihih..hanya org yang mengenali saya saja yang tahu..
shida berkata…
kalo shida mmg susah nk let people in..ha3..sombong siot...skali dah kenal...hamik, tak terlayan...ngeh3
hnahdy berkata…
biasa la tu. jgn menilai orang terlalui awal
samalah kt..sekali tgk yui org kata sombong tp lom sembang lg..haa.. kang non stop!
syiela berkata…
sama la.. mula2 agak kekok sikit.. saya jenis yg lambat mesra alam.. kemudian baru mai perangai gila2 hehhehe
Liyliz berkata…
ajar cam ne buat kotak tu gerak .. smart lah .. kite ni takpandai lah
TiranaAduka berkata…
salam..
Nilaikan saya leh?
Tetap rock.berjiwa keras,,rock beby!!
kalau orang ramah, saya pun ramah jugak :) tapi kalau jumpa depan2 terus jadik cam kura2. hihi
Unknown berkata…
kesimpulannnya jangan judge orang yang baru kita kenal kan?berkawan dahulu br judge hihihi
Ratu Hatiku berkata…
hehe...mcm sama jerk perangai kita :P.. bak kata pepatah..x kenal maka x cinta....
AnneRaini berkata…
sypun malu2 bile festime jumpa. kdg tu senyum je langsung tak ckp..
are_lin@yu berkata…
kalau gitu nk kenal lah..hihi
IntaNBerliaN berkata…
kiranya tak kenal maka xcintalah kan :-)
Jahirah berkata…
saya pun lebih kurang mcm tu...blh jd peramah kalau kena gaya, tengok keadaan dan org juga...muka jns serius,sombong org kata.tp hanya yg kenal tahu....
@LeenShamsh berkata…
hehe..kite ni diam sket c'jai kt lua..tapi dgn suami kitelepas geram balik.. becok hahaa..pening kepale die..

p/s: ad ckp sombong pun ade pasal malas nk cakap heheh..nasib ade blog boleh cover balik hehehe
TiranaAduka berkata…
:)
Pekabr sis di hari jumaat ini?
mama aryan berkata…
saya pun mcm tu kadang2 dgn sesetengah org saya peramah,ada yg lain lak kata saya garang,tp sapa yg kenal saya sebenarnya..saya sgt lah riuh & bole bercakap tanpa henti..kikiki
bila org pandang nurul selalunya dorg kata sombong dan muka garang..tapi insyaallah itu hanya gambaran luaran saja..insyallah boleh dijadikan teman..=0
TiranaAduka berkata…
tak lah sis.sis ok je.ramah lagi. Pada tirana aduka sebagai bukti dan pd komen saya ini.

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...