Kebetulan Pulak kan....!

...ASSALAMUALAIKUM...
 
Hari ni ambik peluang mengedit  blog..Edit la apa yang patut..Tujuannya untuk nak ringan kan blog...Rasa macam sarat je yang dulu tu...Sekarang blog ni berubah la siket Tapi nak make up cantik2 macam orang lain tu tak pandai ler teman..Seadanya sahaja la..sesedap mata sendiri menegok dan memandang ...Mana2 widget yang samping2an tu habis di buang..Harap2 kengkawan mudah dan takde masalah  nak masuk sini dan lepak kat sini....  Wah! Macam bagus, sapa lah yang nak melepak sangat kat sini..C'Jai harap apa yang ada di sini... tak banyak , sedikit akan  dapat memberi sesuatu yang berfaedah untuk sesiapa sudi singgah sini...
Sempat juga lah tadi bw ke beberapa blog kengkawan yang lain...Eh..eh..kebetulan pulak... Macam berjanji-janji ..ramai juga blog yang berwajah baru..Antara yang C'Jai perasan...blog mama aryaan, Bunga Hati Mamakak tini (umialya) 
kalau tak silap C'Jai la kan.... 
Tapi kalau tak percaya try la masuk ke belog depa...tengok sendiri...
mungkin ada lagi kengkawan lain yang on de way mencantikkan belog...
Harap ia nya memberi kepuasan untuk diri sendiri...
Apa pun hayati sebentar kata2 di bawah ini... 

 
 
Kata Hati Pemilik Blog : Untuk ingatan tuan blog.....
 
  Adeh..! Tenet cam siput sedut...sangat2 'ke laut' hari ni...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

TiranaAduka berkata…
Assalamualaikum sis c'jai
Ok je sis .blog sis looding laju pd ta...nice info...
Arina Shamsul berkata…
Purple..Nice :) Ringan dah blog kamu dear :)

Terima kasih kerana mengingatkan :)
Cik Ai berkata…
dah bertukar ke pepel lah =)
ramai org tukar header baru nih,
rs cam nk tukar jg lah =)

@LeenShamsh berkata…
kite pun tk sempat kemas2 blog lagi c'jai ;)
LydSunshine berkata…
Salam kenal. Baru follow blog CJai.

Ada juga kadang2 saya mengingatkan suami supaya mengutamakan ibu bapa dia bila dia berada dalam keadaan serba salah. Alhamdulillah setakat ni saya sbg isteri masih faham akan tempat saya di mana berbanding ibu bapa mertua.
Tanpa Nama berkata…
itulah KA pown duk nak update kan blog sikit nak bagi ringan sikit loading hehehe. TQ singgah berkomen di blog KA dah follow u juga ye 411
syiela berkata…
simple dan ringan...

thanks atas ingatan ye
Ira berkata…
wajah baru da rumah akak ni... hehe.. wp simple, tapi blog akak ni bnyk gak widget2 nye.. pastu siap deco2 lagi.. ira ni nama je keje ngan programming, tp nk design2 blog sendiri.. hehehehe..tak rajin la.. :)
inazamri berkata…
blog akak skrg ni putih je..sbelum ni kaler pepel.byk gak widget yg akak buang juga.Anak akak komem "mama dah makin matang " hehehhe...
Jahirah berkata…
phewit.....dah baru....btmbh ringan loadingnya..:)
mama aryan berkata…
wah..pepel gitu..cantik2
ha tq atas ingatan tu,sbb saya ni suka org ikut cakap saya,tp xder la sampai suruh suami abaikan mak ngan abah dia..hehe
unsecretostory berkata…
Cantik jeala . Rasa smooth jea tengok . Sejuk mata memandang :D
Mommy_ima berkata…
terasa wajah baru.. :)
sy jugak x berkesempatan nak make up blog..hihi
TiranaAduka berkata…
pergh...ingatkn salah umah.rupanya berwajah baru
TiranaAduka berkata…
pergh...ingatkn salah umah.rupanya berwajah baru

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...