OK Tak Hantaran Kahwin ni...? :)

Okay tak buat hantaran macam ni.... hehe... ? ^___^'


JANGAN DITANYA KENAPA dan MENGAPA andai MENERIMA HANTARAN sebegini rupa. Save budget :') SELIPAR JEPUN untuk p ambik wudhuk ^^

p/s : HANTARAN sebagai ADAT MELAYU sahaja.
Apa yang PENTING, MAHAR PERKAHWINAN...kan..

Senyum..Senyuuuuuum..
Jangan Maraaaaaaaah..

SUMBER: FB
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Masya berkata…
saboo jerlah.. dah kalau di bagi yang ini amik jerlah....
@LeenShamsh berkata…
haha! logik c'jai..kite dulu pun antaran makanan je..makan ramai2 jom..hee
Umialya berkata…
ok aper tapi......... ia boleh jadi buah mulut orang w/pn niatnya baik
Ira berkata…
Lawa pulak dia hiaskan tu..
Ok jgk ek, tp nk letak siper mahai nnt bwk g masjid ilang plak.. hehe..
Teringat pada kasut hantaran kami, ilang masa kereta kene curi.. sedey sbb baru pakai skali jek.. kalau bg siper camni, tak ralat sgt kan klu ilang..
Unknown berkata…
okey apa..janji ikhlas..hantaran nie..bukan wajib pun..asal ada pun dah bersyukur..selipar jepun ada gunanya..kan.kan..setuju dgn pendapat tuan blog...
Fiza Rahman berkata…
Ekekekeke...tergelak² saya tengok. Nak tak nak, terima jer lah.
Kak iman berkata…
ok gak 2 kak..save bdgt ley wat kasut amik smyg
Jahirah berkata…
tak salah kalau nak wat hantaran...lain dr yg lainkan..hehee.lg pun hantaran terpulang kat masing2 la nk bg apakan....:)
~Cik Sweety~ berkata…
hehe..lucu laa.. skali dihias2 jadi lawa la pla..hehe
fieda berkata…
mula2 mmg nk gelak tgk tp kalau org dh bagi ambik jer la..hihihi..besar gak maknanya tu..
TiranaAduka berkata…
boleh je..apa salahnya ekekeke

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...