Terima Kasih Sangat-Sangat....

Malam semalam en zauj bawa balik satu bungkusan dalam kotak....Dalam kepala bayangkan tudung yang diorder..sebab sebelum tu Butik Inspirasihana ada pm kat inbox tanya kan pasal tudung.... Tapi bila tengok nama pengirim..Wah ..! Daripada adik Iman rupa2nya..sebelum tu saya baru saja membalas mesej yang dihantar ke inbox page saya.. Ini lah buah tangan yang diterima... Kordial Za'fa... Tanpa berlengah saya terus je membancuh segelas untuk en.zauj.... sedap sangat2 rasanya dia.. Kordial Za'fa adalah ekstrak habastus sauda... saya memang cukup minat dengan air yang berasaskan habatus sauda ni..lagi pun banyak khasiat yang ada pada jintan hitam ni...

Teringat masa berpantangkan Ain dulu... minuman saya adalah habatus sauda.... Rasa dia macam kopi... Lepas habis berpantang entah macam mana saya terjumpa info yang mengatakan habatus sauda ni elok untuk nak membanyakkan susu ..Patutlah ...! Waktu tu air susu memang sangat banyak... dan saya menyusukan Ain sepenuhnya dengan susu badan ketika itu.. Buat stok , dalam ruang sejuk beku penuh dengan stok susu Ain... (ops..meeret meleret ke lain pulak)..sekadar perkongsian..

Dah terlanjur menulis entri ucap time kasih ni...nak ucap syukran juga la kat adik manis sorang lagi ni...Husna.... sebab sudi kirim kad raya kat c'jai dia...hehe terima kasih ye Husna..ingat ari tu sempat nak balas..keknye takdan weh..maah la ke kome yak...! Ni la kad raya dari budak 'Jantet' ni....hok sebenonye sebutan dia Jerantut..Adik-adik dua orang ni kalu masuk dalam keluarga saya, tak layak panggil saya kakak...tapi lebih seswaiiiii panggil makcik...tua dah rasanya...maklum sajalah anak2 buah c'jai pun lebih tua dari adik2 berdua..hehe...

p/s:kad raya dan kordial ~> dua buah tangan yang diterima selepas menerima Si Merah Jambu Yang CuTe dari izan mama mia Julai lalu.... Terima Kasih kat korang semua ye...

Jom Audit Prestasi Diri..
Hidup Ini Ibarat Sebuah Buku...
Untuk Renungan..
Kenapa Senyum Itu Sedekah...

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Unknown berkata…
tak pernah rasa air tuu..
Cik Putri berkata…
blog akak ok.tak loading pun.kemas n tak serabut. :))
Unknown berkata…
dd xpernah rse air tu...sedap ke??
Kak iman berkata…
kak izan mama mia..air 2 sedap.iman suke bancuh ngn air sejuk cooll je..tapi akk iman suke bancuh ngn air suam.dia kata ag sedap tau...seyes meme sedap la.if d org dtg kt umah kami hidgkan air 2 je smpai d org nk beli kordialnyer ktorg melopong je la cz xd stok kt umah.

for kak c`jai sama2..2 rezeki iman 2 yg nk share ngn akk ckit walau xsemhl emas belian.haha lagi satu lagu kite d jodoh la selamat menikmati nya
Brilliant Marjan berkata…
beli dari sape kordial tu?sy tau elok barangan yg berasaskan habatus sauda..kalau ada info share ye..tq
Kak iman berkata…
@Brilliant Marjan
kak cewah iman nk promote plak...air 2 xd jual kt luaq iman dh usha tapi d kt kwn abg iman je...if akk nk pm kt iman
pagi ni saya dah dapat ilmu baru pasal habbatus sauda :)

p/s : sama2 kak, mintak maaf kad saya biasa2 je :)
izz iizza berkata…
iza x pernah rasa kordial tu..nampak sedap tu..:)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...