SENYUMLAH TANDA KEKUATAN


【ツ】 senyum itu hanya luaran.. indah terlihat secara fizikal..
siapa yang melihat merasakan orang yang senyum itu bahagia, gembira.. 【ツ】

【ツ】 namun dalam hati tiada siapa yang tahu. setelah beribu-ribu perkara terjadi,
dia hanya mampu senyum..
andai ada yang mengguris, dia hanya mampu senyum.. 【ツ】

~~ TABAHLAH WAHAI HATI SENYUMLAH TANDA KEKUATAN ~~

BELAJAR Tentang IKHLAS
Rahsia Surah Al-Kautsar
BerCINTA Sebelum NIKAH
Baca lah ni, Setelah Berwuduk...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

azievee berkata…
senyum x perlu kata apa-apa...kalu senyum kan comel buat ape nak buat muka ketat org pun takut nak dekat
Ira berkata…
melawat kak c'jai dengan senyuman.. :)
Arina Shamsul berkata…
Senyuman itu penawar duka :)
Senyum itu sedekah :)

Senyum luas untuk kamu dear :D
Jahirah berkata…
senyum mampu ubah mood spya sedikit tenang.
Unknown berkata…
datang senyum juga...

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...