Selamat Menempuhnya...UPSR 2012


Selamat melangkah ke medan perjuangan pada 11 September 2012 kepada semua anak didik dan calon-calon UPSR seluruh Malaysia.... Khusus buat anakanda tersayang Muhammad Faris Zulkarnaen , anakanda saudara..Nabilah Huda Jaffri dan Nur Laili Hamid...
Dimedan ini cungkil dan keluarkan kembali apa yang telah dipelajari selama ini...
Berjuanglah...setelah diiringi usaha + doa + tawakkal ....
Maka serahkan segalanya pada Dia Yang Maha Menentukan segalanya....
Tak lupa terima kasih tidak terhingga istimewa buat barisan guru-guru yang telah bertungkus lumus mendidik serta berkorban masa dan tenaga..dalam mengimpikan terlakarnya sebuah kecemerlangan... Terima Kasih Cikgu...

Anak-anak... semoga Allah PERMUDAHkan perjalanan kalian di medan juang ini...

p/s: along.... semoga kejayaan akan mengiringi hidup anakanda...
ummi dan abah selalu mendoakan yang terbaik...
tidak sekadar kejayaan dunia, bahkan lebih manis jika kejayaan itu berpanjangan hingga ke akhirat...itu yang sering kami harapkan..
Ingat Dia...kerana Dia selalu ada ...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Unknown berkata…
good luck along !!! dari mama mia...
Kak iman berkata…
along goodluck in exam semoge kejyan ni berpnjgn didunia n akhiat
Jahirah berkata…
bulan 9 ye UPSR sekarang....zaman dolu2 awal lagi..semoga berjaya dalam peperiksaan yg ditempuhi....
Si Matatajam berkata…
Semoga Allah permudahkan segala urusan kalian semua..gud luck...
MalizaMah berkata…
yup... pada semu yg bakal menghadapi UPSR>.. good luck k.
Masya berkata…
esokk yer.. good luck....
moga mendapat keputusan yg cemerlang, yg penting usaha....

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...