Menutup Aurat...


MENUTUP AURAT bukan sekadar MEMAKAI TUDUNG !

p/s: dah macam iras2 tuan belog lah pulak lukisan ni....
Comey lukisan ni sket pada tuan belog..hehe
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Cendol berkata…
ye btol tu.Islam tu suruh tutup aurat,bkn nye sekadar pakai tudung.skrg ni ramai org pakai tudung tp tak tutup aurat.
Unknown berkata…
btol.sy setuju.
sy pown pernah buat entry tentang pemakaian tudung/tutup aurat nie..
yg wajib bg kita adalah menutup aurat,bukan sekadar memakai tudung.
kalau pakai tudung dedah dada,tetap dikira xmenutup aurat.
izz iizza berkata…
ooo gini rupa tuan blog ya..comelnya..:)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...