Baca lah ni, Setelah Berwuduk...

Sesudah berwuduk..., berapa ramai di kalangan kita yang meninggalkan doa ini..?
Atau berapa ramai yang membacanya setelah selesai berwuduk...?
Walaupun sunat, tapi mungkin boleh 'menopup' amalan2 kita yang sedia ada.
Apa kata, kepada sesiapa sahaja termasuk diri saya jika tidak mengamalkannya
selepas ini cuba hafal doa di bawah dan jadikan amalan ya...



Berpesan-pesan untuk kebaikan..semoga bersama-sama perolehi manfaatnya..

Akhir Kalam....¸.•*´¯) Salam Ukhuwah. ¸.•*´¯)*
Sesiapa yg nak kongsi silakan.
Tak perlu mintak izin sebab saya memang ingin berkongsi dgn semua orang.
Klik butang 'SHARE'.. kalau sudi (◠‿◠✿)Selamat Beramal ~ Moga ada manfaatnya...
~♥♥ ummuainries ♥♥~

"SAAT AKU MENYAMPAIKAN SUATU KEBAIKAN KEPADAMU, BUKANNYA AKU HENDAK MEMBERIKAN NASIHAT AKAN KEKURANGANMU SAHABAT..TAPI AKU SEKADAR MENJADIKAN DIRIMU SEBAGAI PERANTARA, AGAR NASIHAT ITU SAMPAI KEPADA DIRIKU."MENGARAHKAN WAJAH KE CERMIN, BUKAN BERERTI MENCARI-CARI KEKURANGAN CERMIN, NAMUN HAKIKATNYA ADALAH MENCARI KEKURANGAN DIRI UNTUK DIPERBETULKAN AGAR LEBIH BAIK, DENGAN "perantaraan cermin"

Ulasan

QasehSuci berkata…
alhamdulillah...setakat nie masih membaca selepas berwuduk..
insan_marhaen berkata…
Alhamdulillah Qaseh..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...