Man Jadda Wa Jada


Tak kira siapa kita, bagaimana fizikal kita...andai ada usaha yang gigih...InsyaAllah..
Bantuan Allah itu pasti ada..Yakini itu..

Subhanallah ♥ ..Rasa Nak Menyelam juga...
JaNgan Lihat Yang di Atas, Tapi Lihat Mereka yang Di bawah..
Ibu Yang Tidak Lagi Bernyawa... :(
Panahan Yang Menggerunkan
Manusia Berjiwa Syaitan..
Kisah Seorang Pemuda dan Seekor Syaitan....
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Kak iman berkata…
ha..toi2 setuju dgn akk
tgk akk pon g amik pic kura2 pnjt cnfrm kura2 akan usaha lbh nk lompat g sblh sne cz dy nmpk d awek cun 2 heheh
Ira berkata…
Betul2.. usaha tangga kejayaan..
Jahirah berkata…
kata2 hkmh masa study dulu, USAHA, RESTU, DOA, TAWAKAL
izz iizza berkata…
panjat sendiri ker tu..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...