Skodeng Ye...?

Eh ! eh! Ada orang tak puasa laa.. xleh jadi ni...

Alhamdulillah .. Hari ke 13 Puasa...
Semoga Allah menerima ibadah puasa kita di hari2 sebelum nya.. :)
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Natasha berkata…
Ahahaha.. chumell
Jahirah berkata…
aloh.....cutenye dua ekor ni nak skodeng apa tu...
☺털이 소유❤ berkata…
hee~ chumel2 entri ini ngan kucing2 cute muet ituu...
@LeenShamsh berkata…
c'jai..ank kite muhammad pun suke sgt kucing.. ;)
Ruse Sulaiman berkata…
Nanti terskodeng lain pulak ;)
TiranaAduka berkata…
saya skodeng disini.......ptg khamis.......
pekabar...........................
izz iizza berkata…
hehe..comel jer..:)
Si Matatajam berkata…
Salam Ramadhan CJai....suka tgk kucing tu tolong menolong...
haip! nak kena ni skodeng2 :)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...