Cuba Lihat...! Beruntungnya Mereka Punya Ketua Agama Sebegini...

Sejarah tercipta 'Qiam with me' bersama Sultan Kelantan
KDYMM Sultan Muhammad V YTM,
Tengku Mahkota Kelantan dan YAB. Dato' Bentara Setia Menteri Besar Kelantan,
pembesar-pembesar Negeri Kelantan serta rakyat-rakyat Kelantan.
di Istana Negeri, Kubang Kerian.... Negeri serambi Mekah..






Merasa rakyat marhain masuk ke dalam istana tanpa ada protokol dunia...
Semoga Allah merahmati dan memberkati Sultan Kelantan... Mudah2an akan lahir lebih ramai lagi Raja2 dan bakal sultan Yang Menjulang ISLAM..Baru lah selayaknya digelar Ketua Agama Islam..Allahurobbi..
Alhamdulillah syukur ke hadrat Rabbul Izzati.

Rugi 'melepaskan' lailatulqadar
Skodeng Ye...?
Mampukah Kita Menjawab Apa Usaha Kita..Apabila diSoal Kelak...?
Kunci..Oh Kunci...!
Pandangan Mata Selalu Menipu....
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Kakcik Seroja berkata…
Alhamdulillah. Beruntung rakyat Kelantan. :)
TiranaAduka berkata…
Assalamualaikum......
syukur.....alhamdulillah...
alhamdulillah...seua tu nikmat Allah kan..

mm asif jiddan, boleh tak saya minta sikit ilmu tentang KhurAin..?
Ruse Sulaiman berkata…
alhamdulillah. contoh yang harus diikuti oleh yg lain.
syiela berkata…
Syukur alhamdulillah.. beruntungnya mereka rakyat kelantan kan
MalizaMah berkata…
alhamdullilah...
MalizaMah berkata…
~terjah dari bloglist ogos SANTAI LEEZA~
LYAfrina berkata…
ALHAMDULILLAH.sgt2 beruntung dpt raja berhati rayat..apa y lya tahu sultan kelantan mmg sempoi & sederhana serta suka berjubah kan...
Ira berkata…
Alhamdulillah... bertuahnya rakyat kelantan..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...