Pon..Pon...! Kembali Bersiaran...


Kembali menjejaki rakan-rakan maya ....Setelah hampir seminggu meninggalkan 'laman blog syok sendiri' saya ni.. Harap sahabat2 yang lain tetap diberikan kesihatan yang baik..Maklum sajalah lemang dan ketupat barangkali mungkin masih bersisa dan belum dihadam sepenuhnya di dalam usus masing2... :) ..

Moga2 takde yang demam disebabkan lemang yang terlalu banyak masuk ke dalam perut... Baru lepas puasa sebulan bimbang juga kalau2 ada yang 'balas dendam' makan di siang hari..Apa pun bersederhana dalam segala hal itu lebih baik..betul tak..?

Atau mungkin juga ada dikalangan kita yang telah memulakan puasa enam..
Selamat Berpuasa pada yang telah memulakannya...
Yang penting mudah-mudahan puasa 6 itu dapat 'menampal' puasa wajib yang barangkali 'rongak' dan 'cedera'....
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Umialya berkata…
bestnya lemang, tak sempat nak makan..
Acik Erna berkata…
assalam cj..lemag acik dah makan masa malam raya dan pagi raya..lepas tu tak mau dah..sekarang ni pun acik dah mula puasa..dah 3 hari..insyaallah akan diteruskan sampai 6
@LeenShamsh berkata…
selamat puasa 6 c'jai!
sal ya berkata…
selamat hari raya kak. nak bw pun susah sekarang ni. line entah apa2.
Unknown berkata…
lemang mmg sedap tapi...tak berani makan banyak..sejak tua nie..angin laa makan pulut,..hihi..
izz iizza berkata…
sy sakit kepala makan lemang banyak sangat..hihi

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...