Salam Kemerdekaan....31 Ogos.... Islamkan Sambutan Merdeka Raih Syurga Idaman.

... Inilah puncak Segala KEMERDEKAAN...

~ Sumber Kartun ~
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

@LeenShamsh berkata…
semoge same merdeka di alam kubur utk bersantai di syurga idaman penuh kenikmatan insyaAllah! ;)
Unknown berkata…
salam merdeka....insyaallah...amal yg banyak dan diterima bt kita merdeka disana
Ruse Sulaiman berkata…
Itu lah erti kemerdekaan sebenar... Di sana yang pasti..
Tanpa Nama berkata…
Salam merdeka akak..moga malaysia terus makmur,insyallah..amin
azievee berkata…
Selamat menyambut Hari Kemerdekaan...
Jahirah berkata…
salam kemerdekaan....:)
Rozie berkata…
heppy merdeka day
sal ya berkata…
selamat bercuti ye kakak.
syiela berkata…
salam merdeka.. walau terlewat tetap nak ucap :)
izz iizza berkata…
salam kemerdekaan..:)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...