Iklan Raya Bernas 2012 : Menyentuh Hati..

Ketinggalan zaman sungguh saya ni..Maklumlah dah lama tak menonton TV..tak tau pun ada Iklan raya baru dari BERNAS...Tau tak tau..masa pergi jenjalan kat laman kakchik... Baca komen2 mereka yang singgah di situ macam bes jer..Lepas usai tarawih tadi terus google cari kat youtube...Tentu ramai yang dah tengok...kalau nak tengok lagi boleh la klik video di bawah.. Jom Layaaaaaan...



Sangat menyentuh sanubari...Terutama part balik kampung turun kat depan masjid dan bersiap memakai baju melayu sesama sendiri...Kemudian 'pergi beraya' dengan mak Ahmad..rupa2nya di pusara... touching...

Rugi 'melepaskan' lailatulqadar
Cuba Lihat...! Beruntungnya Mereka Punya Ketua Agama Sebegini...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Cendol berkata…
aah sadiss kan.berair mate tengok iklan ni.cpat2 kesat2 takot ternangi banjir2 plak.haha
eh nice header!
izz iizza berkata…
memang sedih tengok iklan ni...sy meleleh air mata terus...huhu sebak sungguh..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...