Pohon lah Pada -Nya...



Ya Allah, Bila hari ini hati kami kotor, sucikanlah.
Bila hati terluka perih, sembuhkanlah.
Ubahlah kesedihan siapapun menjadi kebahagiaan,
ubahlah setiap air mata yang mengalir menjadi karuniaMu dalam hidup kami.
Berikanlah kami kekuatan untuk membalas kebencian dengan senyuman.
Ya Allah, sayangilah kami dan berkahilah apa yang telah Engkau anugerahkan kpd kami
dengan menjauhkannya dari segala penderitaan.



Kekejaman Yahudi & Wajah-Wajah Ahli Syurga...
Banyaknya Ganjaran Puasa Ramadhan
~Pesanan IMAM SHAFIE~
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...