Jom Anyam Ketupat..



Ada sesapa yang bercadang nak anyam keputat...
Haish..! K E T U P A T lah...
Apeeee...? Tak pandai....
Haa..Meh sini kita belajar sama2.....
Ni ada tutorial dia....

Selamat menganyamlah ye nanti...
Harus lah bes makan ketupat tahun ni..sbb berjaya anyam sendiri sarungnya kan..
Jangan lupa kalau dah jadi pos sket kat tuan blog ni ye...hehe..

**Ketupat,ketupat juga...10 malam terakhir ni jangan dilupakan , itu yang lebih utama...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Cendol berkata…
haha tak pnah anyam ketupat.tenkiu ni nanti kalo gatai2 nk try buleh tngok sini ^_^
MalizaMah berkata…
leeza fail lah bab2 ni..
Kak iman berkata…
akk...saya tau wat ketupat.spe nk beat ngn iman wt ketupat?jom la..tapi ketupat iman x petak tepat mesti sengit punyer
Unknown berkata…
hehehe..nk raya pakat blajaq buat ketupat la kan..
boleh ikot gmbar tuu..:)
Rozie berkata…
setahun sekali.. nak buat ketupat ni tergeliat tangan nih.. ketupat palas pakarlah. heheh
Green Apple berkata…
best...nk wat jgk...thx
syiela berkata…
kami kot belah kedah buat ketupat palas (yg 3 segi tu)
sal ya berkata…
haruslah pening kepala saya tgk.
izz iizza berkata…
nampak senang..tapi kalau buat belum tentu jadi..hihi
saya boleh anyam ketupat :) tapi tahun ni rebus yang instant je :)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...