Simpan Sajalah Gambar2 Kiut Anda..


Peringatan Khusus untuk pemilik blog ini...dan Untuk renungan bersama pada yang sudi singgah baca....


Ayat yang buat hati kecil saya tersentuh...
"Tidak perlulah tamakkan pujian manusia luar.
Tunggu sahajalah pujian para malaikat dan bidadari di SYURGA nanti.."
~ZAR~

Rahsia di sebalik Bentuk Sayur2an dan Buah2an .
ZON 10 Malam Terakhir..Mencari Malam Yang Kebaikannya Seperti 1000 Bulan.
PERISTIWA-PERISTIWA RAMADAN

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam,TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

izz iizza berkata…
buat sy pun terfikir kebenarannya..
Maiyah berkata…
salam ramadan..
trm ksh mngingatkan ;)
MalizaMah berkata…
singgah dari BLOGLIST OGOS SANTAI LEEZA....

terus berblog erk...
Jahirah berkata…
erm betul...kdg2 mmg fikir banyak kali nak publish picture...tp pic saya xkiut pun...hee
alamak malunya, saya selalu jugak publish gambar kat blog kak :'(

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...