UNIK...BATU RUPA KEK LAPIS..

Pemandangan yang begitu unik. Ini adalah pemandangan kawasan  bukit batu di Utah, Arizon, Amerika Syarikat yang kelihatan seperti kek lapis, coklat. Menurut kajian Batuan ini dipercayai terbentuk kira-kira hampir 190 juta tahun lalu dan saling bertindih di antara satu sama lain. Kini ia menjadi salah satu destinasi pelancongan yang menarik di sana...

Masha ALLAH....Cantik mata memandang...Siapa sangka, di atas muka bumi ini ada kawasan bukit batu yang kelihatan seperti kek lapis...Hebat ALLAH kan...
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Aisy Nasiha berkata…
mmg unik.. hebatkan kuasa Allah..
Tie HT berkata…
Allah Maha Besar
cantik kan fenomena alam ni
suapaya kita renung akan kekuasaan Nya :)
Chic Na berkata…
Subhanallah. macam kek lapis coklat kak. hihi..
Unknown berkata…
memang cantik lapisan batu nie......
kuasa Allah......
TiranaAduka berkata…
salam sis c'jai
ALLAH HU AKBAR..!
Unknown berkata…
Kuasa Allah Maha Besar... tiada tandingannya
Suraya Baharun berkata…
memang cantik & unik..
Subhanallah..indahnya ciptaan Allah S.W.T
Ira berkata…
Cantiknya.. Nmpk sedap..hehe..
Allah Maha Besar.
ciptaan Allah memang hebat..

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...