Terima Kasih Rodong2....

Moga kutemui rakan sejati di sini... Bersahabat keranaNYA..

 

KembaraHati : Rodong bermaksud kawan....
Belum berkesempatan sepenuhnya berziarah ke laman sahabat2...
Insya Allah akan...akan bertandang juga tiba saatnya dengan izin NYA...
Terima kasih yang mengingati dan memahami situasi saya sekarang ini..TERIMA KASIH..
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

mama aryan berkata…
takpe kak..kami semua faham..
syiela berkata…
takpe.. amat memahami.. bersabar ye kak atas dugaan yg melanda
Chic Na berkata…
moga terus tabah kak.
Acik Erna berkata…
kami semua memahami.
Fiza Rahman berkata…
Tak per kak, take your time.
Aisy Nasiha berkata…
tetap singgah sini...
are_lin@yu berkata…
nice dear..suka baca..n its true ;-)
azievee berkata…
sy pun sama...x sempat nak ziarah rakan2.oh ya rodong tu dari bahasa ape yer
Salina Mat Isa berkata…
Betul jgak..walau tk prnah melihat satu sama lain kan..knpa kak ada msalah ye..harap ok je..
Unknown berkata…
nice.... betul tak pernah bertemu...tapi sering seiringan.......
boni kacak berkata…
owh..rodong tu kawan rupanya..sama2 rodong..hehehe
Ira berkata…
ira pun sama, baru tau rodong tu apa.. hehe..
it's ok, akak x dtg umh ira, ira pegi umah akak.. :)
Unknown berkata…
its ok lah kak. singgah sini selalu :D
sal ya berkata…
semoga kita mejadi sahabat di dunia dan akhirat.
@LeenShamsh berkata…
c'jai bole bukak kelas bahase ni ;) unik rondong ;)
take ur time kak...kami faham

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...