DIA Sentiasa di Sisi...


KembaraHati : Bila terasa sunyi. Buka mata dan buka hati. Fikir sejenak dan katakan pada diri :
“Wahai diri, kau punya ALLAH ! "

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

are_lin@yu berkata…
sangat setuju..DIA sentiasa ada dengan kita walaupun kita kesunyian.
syiela berkata…
DIA sentiasa dgn kita... hanya kita je kdg2 lupakan DIA
Unknown berkata…
betul tu kak...ingat Allah selalu,sebab Dia sentiasa ada dgn kita..insyaALLAH
yan's cottage berkata…
kata2 yang sangat indah....moga semua memahaminya....
Unknown berkata…
tersentuh hati ini..
LydSunshine berkata…
Tersentuh hati tgk gmbr ni.
boni kacak berkata…
Allah sentiasa mengasihi dan menyayangi hambaNya.. kita je yang selalu lupakan Dia...
Ira berkata…
Kerna Kau Yg SATU Yg Setia Bersamaku.
Disaat ku jatuh, ku bangkit kernaMU...

Lagu najwa latif..
AdaMU..
Ratu Hatiku berkata…
Setuju... ALLAH sentiasa ada d mana2 pun
Tie HT berkata…
haah, bila ingat mcm tu baru sedar, hilang rasa kosong tu..syukur alhamdulillah
Chic Na berkata…
setiap masa & dimana saja kan kak. :)
Aisy Nasiha berkata…
semoga kita ni sama2 lebih ingatkan Allah..
TiranaAduka berkata…
salam sis c'jai.
TA melawat sis
aizu's life berkata…
batul tu kak.. tp yg tanpa syarat tu la yg sering kita terlupa.. :'(
Unknown berkata…
betul...Allah tak pernah mejauhi kita...melainkan kita yg kekadang jauh dari Allah.... alpa....
Suraya Baharun berkata…
setuju sangat kak...Allah sentiasa bersama hamba2 Nya...
Jahirah berkata…
mmg Dia sentiasa disisi kita...:)
maaf kak lama xsinggah sini...heee lama xonline.akak sihat ke...
ummu berkata…
assalamualaikum Cjai
Allah ada di sisi
mendengar dan menyaksi
segala kata dan aksi

p/s; maaf ya Cjai kerna saya lama tak mengunjungi blog CJai kerana saya terppaksa berulang alik antara tempat kerja dan rumah sejauh 160km pergi balik dlm keadaan saya unfit.
RuMaH TuA berkata…
Allah dihati!

Moga Allah kasih.
Unknown berkata…
salam kak...lama menyepi ni,akak sihat?
dieyna berkata…
suka kata2 di atas... touching hingga menusuk kalbu..
Ira berkata…
Assalamualaikum Kak..
Apa khabar? Semoga sihat & ceria selalu ye. Lama x dgr cerita..
Athirah berkata…
ramai yg pilih 2 pendekatan dalam memberi nasihat, secara direct or terus ignore, hmmm..... based on pemerhatian saya la trhadap org2 disekeliling, padahal kita diajar u berhikmah dalam membuat teguran...

nice entry, thanks ea (^___^)
Allah sentiasa dengan kita walaupun kadang2 kita lupakan Dia..
aizu's life berkata…
tul tu kak.. ALLAH sentiasa bersama kite.. dlm pe jua keadaan..
TiranaAduka berkata…
mendokan kesihatan sis..
TiranaAduka berkata…
rindu rasanya pd coleteh sis di tempat ta.
Ciktie berkata…
setuju sangat !!

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...