Jom Ikut....

Saya nak jalan2 ke rumah rodong2 ni... Sapa yang nak ikut moh le kite.... Jom naik keta  pink  ngan budak Maru kat bawah ni..heeee..Moh kite bersilaturrahim..Moh deras...

# Rodong tu Loghat pahang....maknanya sahabat, kengkawan, saing........

p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Unknown berkata…
insyaAllah...kita saling tegur menegur.... ingat mengingati.....
Unknown berkata…
haha, comel je kuching tuh.
Chic Na berkata…
sampai terbalik keta tu dibuatnya. huhu.. kalo kelate saing. huhu..
Unknown berkata…
hehe..baru nak tanya rodong tu apa..hihi..sahabat rupanya :)
LYAfrina berkata…
1st time dgr perkatan rdong ni
sal ya berkata…
bukan godong ke kak? sy biasa guna godong.
Aisy Nasiha berkata…
kereta pink ni kalau Naim tengok mesti dia berkenan...
boni kacak berkata…
nak ikut nak ikut..hahahhaa
mama aryan berkata…
comey nyer si maru dgn keta pink tu..
Unknown berkata…
singgah pagi :D
LydSunshine berkata…
Nak ikut C Jai. Sebab ada maru tu je.
are_lin@yu berkata…
jom saing sesama..hehe
Aisy Nasiha berkata…
akak, thanks marathon baca blog saya..

harapnya hari ni akak dlm keadaan sihat dan ceria...
yan's cottage berkata…
comel je si maru tu ye....belum jalan dah terbalik macam mana nie.....
subhanallah...tak tengok lain da, tengok kucing tu je...Allah...bulatnye...tak puas tengok, kejap sangat nampak muke die....
Ira berkata…
comelnya kereta dia, tapi xleh tumpang. hehe..
terima kasih sudi berkunjung ke blog saya..
Unknown berkata…
moh ler rodong-rodong semua..hihikihik
syiela berkata…
rodong tu apa kak...

huhuhu tak nak tumpang tak selamat :)
Ratu Hatiku berkata…
Ksian kucing tu br nk start enjin kete da terbalik..hihihi...
Unknown berkata…
aku baru tau dan baru dengar rodong ni.. hihi..
ooo, rodong tu mcm saing la kann.
btambah lagi ilmu bahasa. hehe
RuMaH TuA berkata…
walaupun duk pahang... Tp family sume cakap utara... :-)

baru tau rodong. Sungguh tk patut. Duk d negeri phang tp xtahu. Isk3

Moga Allah kasih.
Tie HT berkata…
as salam

mekasih kak bw kat rumah saya..hehe:)
Mommy_ima berkata…
tak muatlah kete pink tu! xpe..xpe..jalan dulu, nnt kite folo belakang..hik3.. :p
QA's ~ mamapapa berkata…
ololol comelllnya keta maru,eheehe!!!
Jahirah berkata…
rodong...rasa mcm penah dengar kwn2 ckp dulu tp lupa apa maksudnya....mujur diterangkan sekali...hehee.
aish geram tgk si maru tu.rasa nak lepuk je dia.hahaa kete kaler pink tu
p/s:wah pasni berpemanggang ajaib le masak...:)
RIZZNA berkata…
alahhh comelnya. nak gi mana lah tue kucing tue, masuk kluar balik masuk kluar balik. penat tengok plak
Tanpa Nama berkata…
he he comey even KA takut kucing ckit
IntaNBerliaN berkata…
1st time dgr pkataan rodong :-)
dieyna berkata…
rodong.... perkataan baru ni yang saya dapat hehe tq kak
haha sampai terbalik keta tu dibuatnya

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...